اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش زبان آلمانی به زبان ساده – گرامر افعال
مسیر آموزشی

آموزش زبان آلمانی به زبان ساده – گرامر افعال

890,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 890,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

افعال به عنوان بخش اساسی زبان، نقش مهمی در ساختار جملات و انتقال معنا دارند، به همین دلیل یکی از موضوعات بسیار مهم در یادگیری زبان، آشنایی با گرامر افعال در آن زبان است. یادگیری گرامر افعال در زبان آلمانی به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا الگوها و قوانینی که در ساختار جملات استفاده می‌شود را درک کنند. افعال در زبان آلمانی با توجه به زمان، فرم شخصی و جملات مختلف تغییر می‌کنند. به عنوان مثال، نحوه استفاده از افعال در زمان‌های گذشته، حال و آینده متفاوت است. یادگیری گرامر افعال به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن در صحبت‌ کردن و نوشتن از زبان آلمانی استفاده کنند و از طریق استفاده صحیح افعال، ارتباطات موثرتری داشته باشند. 
دوره آموزش زبان آلمانی به زبان ساده – گرامر افعال دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 15 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 890,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش زبان آلمانی به زبان ساده – گرامر افعال را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی