اطلاعات دوره
تولید محتوا ویژه استارت‌آپ‌ها
مسیر آموزشی

تولید محتوا ویژه استارت‌آپ‌ها

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:بابک نقاش0
  • زمان:2 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کارگاه «تولید محتوا ویژه استارت‌آپ‌ها» روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶ در سالن اجتماعات مرکز کسب‌وکارهای نوپای فاوا برگزار شد. در این کارگاه بیش از ۷۰ نفر از علاقه‌مندان به حوزه تولید محتوا حضور داشتند و بابک نقاش، مدرس این کارگاه با رویکردی کاربردی، به مبحث تولید و نگارش محتوا پرداخت. بابک نقاش، مدیر روابط عمومی مرکز کسب‌وکارهای نوپا در ابتدای برگزاری این کارگاه گفت: در تولید محتوا هراندازه که محتوای متنوع‌تری تولید کنید، طیف گسترده‌ای از مخاطبان را به دست می‌آورید. با این کار اگرچه ممکن است بخشی از مخاطبان را از دست دهید اما بخشی دیگری را به دست می‌آورید.
دوره تولید محتوا ویژه استارت‌آپ‌ها دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط بابک نقاش مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره تولید محتوا ویژه استارت‌آپ‌ها را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازاریابی سراسر اینترنت را در صفحه بازاریابی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی