اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
باگ چیست؟ – انواع Bug برنامه نویسی + معرفی روش های دیباگ کردن (رایگان)
مسیر آموزشی

باگ چیست؟ – انواع Bug برنامه نویسی + معرفی روش های دیباگ کردن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تشخیص باگ‌های برنامه‌نویسی به برنامه‌نویسان کمک می‌کند که خطاها و مشکلات ناخواسته را در کدهای خود شناسایی و رفع کنند. باگ‌های برنامه‌نویسی می‌توانند به توسعه‌دهندگان هزینه‌های زمانی و مالی قابل توجهی تحمیل کنند و در نهایت، باعث افت اعتماد کاربران به نرم‌افزار می‌شود. علاوه بر این، باگ‌هایی که شناسایی و رفع نشوند، ممکن است به امنیت سیستم آسیب برسانند و به سرقت اطلاعات یا حملات سایبری منجر شوند. بنابراین، آموزش و توسعه توانایی تشخیص باگ‌های برنامه‌نویسی به عنوان یکی از مهارت‌های اساسی و ضروری برای هر برنامه‌نویس محسوب می‌شود.
دوره باگ چیست؟ – انواع Bug برنامه نویسی + معرفی روش های دیباگ کردن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 37 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره باگ چیست؟ – انواع Bug برنامه نویسی + معرفی روش های دیباگ کردن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی