اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سبک زندگی سالم – هوای پاک (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش سبک زندگی سالم – هوای پاک (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سبک زندگی سالم مجموعه‌ای از انتخابات و عادات روزانه است که بر اساس اصول بهداشتی، فیزیکی و روانی انجام می‌شود تا فرد به حالت کامل سلامتی دست یابد. این مفهوم، امروزه بیشتر از گذشته مورد توجه افراد قرار گرفته است. مصرف غذاهای سالم، فعالیت ورزشی منظم، استراحت کافی و دوری از مواد مضر از جمله مولفه‌های سبک زندگی سالم است. آلودگی هوا پدیده‌ای است که امروزه ساکنین برخی از شهرهای بزرگ در جهان با آن دست و پنجه نرم می‎‌کنند. این پدیده  ممکن است بر سبک زندگی افراد تاثیر منفی بگذارد و تغییراتی در آن ایجاد کند. اختلال در سلامت تنفسی، الگوی خواب و حتی بیماری‌های قلبی-عروقی به ویژه برای سالمندان و کودکان، از جمله آسیب‌های هوای آلوده است. هوای پاک، به معنای وجود کمتر ذرات آلاینده و ترکیبات مضر در هوا است که اکسیژن مورد نیاز بدن را تامین می‌کند، از این جهت از نیازهای ضروری انسان به شمار می‌رود. در این آموزش به بررسی راهکارهایی می‌پردازیم که به افراد کمک می‌کند اقدامات موثری برای بهبود سبک زندگی خود در مقابل آلودگی هوا، انجام دهند.
دوره آموزش سبک زندگی سالم – هوای پاک (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مصطفی علوی مقدم مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سبک زندگی سالم – هوای پاک (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی