اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن – پیام‌ های کوتاه تعاملی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن – پیام‌ های کوتاه تعاملی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

با توجه به اینکه امروزه، زندگی افراد به طور فزاینده‌ای به سمت دیجیتالی شدن پیش می‌رود، مشاغل برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان خود و افزایش سهم بازار، به دنبال روش‌های نوین بازاریابی هستند. تبلیغات پوش نوتیفیکیشن به عنوان یکی از جدیدترین و کارآمدترین ابزارهای بازاریابی مستقیم، در این راستا نقشی کلیدی ایفا می‌کند. این نوع از تبلیغات، از طریق پیام‌های کوتاه و تعاملی که بر روی صفحه نمایش دستگاه‌های تلفن همراه و رایانه‌های شخصی کاربران ظاهر می‌شود، به طور مستقیم با مخاطب هدف ارتباط برقرار می‌کند. پیام‌های پوش نوتیفیکیشن می‌توانند برای اهداف مختلفی از جمله تبلیغ محصولات و خدمات، ارائه تخفیف و پیشنهادات ویژه، به اشتراک گذاشتن اخبار و رویدادها، افزایش آگاهی از برند، هدایت ترافیک به وب‌سایت یا برنامه و ایجاد تعامل با مشتریان مورد استفاده قرار گیرند.
دوره آموزش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن – پیام‌ های کوتاه تعاملی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تبلیغات پوش نوتیفیکیشن – پیام‌ های کوتاه تعاملی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی