اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش تفسیر فهرست بهای راه، راه آهن و باند فرودگاه – بخش یکم
مسیر آموزشی

آموزش تفسیر فهرست بهای راه، راه آهن و باند فرودگاه – بخش یکم

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

یک پروژه عمرانی در ابتدا روی کاغذ مطرح می‌شود، ولی شروع آن زمانی برای کارفرما واقعیت پیدا می‌کند که برآورد ریالی آن مشخص شود. چه کارفرما باشید که بخواهید برآورد اولیه پروژه خود را بدانید، چه مهندس مشاور که بخواهید هزینه پروژه را برای کارفرما برآورد کنید و یا چه پیمانکار که بخواهید برمبنای یک قیمت پایه مشخص شده، کاری که میخواهد انجام بدهید را سنجیده و محاسبه کند، براساس قانون برنامه و بودجه باید از فهرست بها استفاده کنید، یک مدیر و یک مهندس در پروژه‌های راهسازی زمانی یک سروگردن از بقیه بالاتر خواهد بود که بداند چگونه هزینه کار انجام شده را محاسبه کند، یکی از مهم‌ترین و بارزترین کارها در این حوزه تسلط به فهرست بها است، اینکه بدانیم کدام کار را از کدام آیتم دریافت کنیم و یا حمل‌ها به چه صورتی محاسبه و در فهرست درج می‌شوند. در این آموزش یاد می‌گیریم چگونه مانند یک حرفه‌ای از فهرست بها استفاده کنیم، یاد می‌گیریم فهرست منضم به پیمان چیست و به طور کلی به فهرست بها مسلط خواهیم شد.
دوره آموزش تفسیر فهرست بهای راه، راه آهن و باند فرودگاه – بخش یکم دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امین فریدونی زاده مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش تفسیر فهرست بهای راه، راه آهن و باند فرودگاه – بخش یکم را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی