اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رزومه‌ نویسی و موفقیت در مصاحبه‌ های شغلی
مسیر آموزشی

آموزش رزومه‌ نویسی و موفقیت در مصاحبه‌ های شغلی

490,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 490,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:رضا احمدی5
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

رزومه‌نویسی، یک فرایند کلیدی در مسیر به دست آوردن فرصت‌های شغلی موثر و افزایش احتمال انتخاب شدن برای شغل‌های دلخواه افراد است. طراحی و تنظیم مناسب رزومه، از جمله انتخاب محتوا و نگارش مهارت‌ها و تجربیات، نقش حیاتی در جلب توجه کارفرمایان دارد. همچنین، موفقیت در مصاحبه شغلی اغلب به مهارت‌های ارتباطی و توانایی توضیح و نمایش اطلاعات روی رزومه بستگی دارد. بنابراین، رزومه‌نویسی به عنوان یک مرحله اساسی در مسیر شغلی افراد، اهمیت بسیار زیادی دارد. در این آموزش، ابتدا با مفاهیم پایه مرتبط با رزومه آشنا می‌شویم، تعریف رزومه و تفاوت آن با CV تا انتخاب محتوای مناسب را یاد می‌گیریم؛ با انواع مختلف رزومه‌ها و نگارش انواع محتوای کاری و تحصیلی و نحوه طراحی رزومه و جزئیاتی مانند اطلاعات شخصی و جایگاه شغلی را بررسی می‌کنیم. همچنین، می‌آموزیم چگونه مهارت‌های غیرمرتبط را به رزومه اضافه کرده و باعث بهبود آن شویم. در ادامه، برنامه‌های موفقیت در مصاحبه‌های شغلی را بررسی می‌کنیم و در نهایت، نحوه بررسی آگهی‌های استخدامی تا آمادگی برای مصاحبه‌های حضوری و غیرحضوری، تکنیک‌های مدیریت استرس و بهبود مهارت‌های ارتباطی را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش رزومه‌ نویسی و موفقیت در مصاحبه‌ های شغلی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط رضا احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 490,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رزومه‌ نویسی و موفقیت در مصاحبه‌ های شغلی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی