اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ابزار براش فتوشاپ – نصب و کاربردهای عملی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ابزار براش فتوشاپ – نصب و کاربردهای عملی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

ابزار براش در فتوشاپ، دریچه‌ای به سوی دنیای خلاقیت و خلق اثر دیجیتال می‌گشاید. این ابزار قدرتمند، نقاشان، طراحان و هنرمندان را قادر می‌سازد تا ایده‌های خود را به تصویر کشیده و با طیف وسیعی از قلم موها، بافت‌ها و رنگ‌ها، آثار هنری بدیع خلق کنند. فتوشاپ مجموعه‌ای بی‌نظیر از قلم موهای پیش فرض را ارائه می‌دهد که هر کدام کاربرد و ویژگی خاص خود را دارند. از قلم موهای ظریف برای ترسیم مو و جزئیات ظریف گرفته تا قلم موهای پهن و حجیم برای نقاشی‌های دیواری و آبرنگی، این ابزار طیف وسیعی از نیازها را برآورده می‌کند. علاوه بر قلم موهای پیش فرض، طراحان و هنرمندان می‌توانند قلم موهای سفارشی خود را نیز ایجاد یا دانلود کنند و به تنوع و کارایی این ابزار بیفزایند. با صرف زمان و تلاش، هنرمندان می‌توانند به ظرافت و مهارت بالایی در استفاده از این ابزار دست یافته و ایده‌های خود را به بهترین شکل ممکن به تصویر بکشند. در این آموزش به همراه مثال‌های کاربردی نحوه کار با براش‌ها و نصب براش‌های بیشتر را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش ابزار براش فتوشاپ – نصب و کاربردهای عملی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 24 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ابزار براش فتوشاپ – نصب و کاربردهای عملی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی