اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی با تیا پورتال TIA Portal – مقدماتی
مسیر آموزشی

آموزش مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی با تیا پورتال TIA Portal – مقدماتی

998,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 998,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

TIA Portal، به عنوان یک نرم‌افزار مهندسی برای برنامه‌نویسی و پیکربندی سیستم‌های اتوماسیون صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار توسط شرکت زیمنس (Siemens) توسعه داده شده است. مهندسان برق، هوافضا، مکاترونیک و شیمی می‌توانند از این نرم‌افزار به طور یکپارچه برای تنظیم و برنامه‌نویسی تجهیزات اتوماسیونی شرکت زیمنس، از جمله PLCها، HMIها، درایوها و سنسورهای مختلف استفاده کنند. با توجه به این نیاز، TIA Portal به عنوان یکی از ابزارهای مهم در این زمینه، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از این نرم‌افزار، مهندسان و تکنسین‌ها می‌توانند به صورت سریع و کارآمد، تجهیزات اتوماسیونی را پیکربندی و برنامه‌ریزی کنند. این کار باعث کاهش زمان و هزینه تولید، بهبود کارایی و کنترل بهتر فرایندهای تولیدی شده و در نتیجه، باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. در این آموزش، به صورت گام‌به‌گام هر کدام از PLCهای زیمنس معرفی شده و با نکات سخت‌افزاری و نحوه برنامه‌نویسی آن در نرم‌افزار تیا پورتال آشنا می‌شویم. همچنین، نحوه طراحی HMI در نرم‌افزار تیا پورتال از دیگر مواردی است که به آن می‌پردازیم.  
دوره آموزش مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی با تیا پورتال TIA Portal – مقدماتی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 6 ساعت و 13 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مهرداد رجبعلی فردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 998,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مانیتورینگ و اتوماسیون صنعتی با تیا پورتال TIA Portal – مقدماتی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی