اطلاعات دوره
آموزش هوش مصنوعی با نرم‌افزار متلب
مسیر آموزشی

آموزش هوش مصنوعی با نرم‌افزار متلب

272,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 272,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:5 نظر4.8
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:معین سلیمی4
  • زمان:7 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در این دوره از آموزش هوش مصنوعی سه مورد از پرکاربرد‌ترین ابزار‌ها در زمینه‌ی هوش مصنوعی، شامل: بهینه‌سازی با الگوریتم ژنتیک، شبکه‌های عصبی و موتور‌های استنتاج فازی، ارائه شده است. یادگیری این سه ابزار، در درک مفاهیم هوشمند‌سازی بسیار موثر است. همچنین این سه ابزار،  بسیار در تعامل با سایر ابزار‌های هوشمند‌سازی و تخصصی مانند: پردازش تصویر، یادگیری عمیق، داده‌کاوی و ...، به کار گرفته می‌شوند. در این دوره، سعی شده تا این سه ابزار، از سطوح ابتدایی و تعاریف پایه تا به کارگیری در استفاده‌ی مستقیم در مسائل، با استفاده از جعبه‌ابزارهای خود، در نرم‌افزار متلب، آموزش داده شوند. همچنین، برای بهبود سطح کیفی و ایجاد تعامل در امر یادگیری، کوئیز‌ها، پروژه‌ها و تالار‌های گفتگو، برای دوره، پیش‌بینی شده است. تیم پشتیبانی نیز در‌صدد است تا تمامی مواردی که در بهبود مسائل آموزشی و اداری نقش دارد را مد‌نظر قرار داده و راحت‌ترین مسیر را برای علاقه‌مندان به کسب دانش، فراهم آورد.
دوره آموزش هوش مصنوعی با نرم‌افزار متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 7 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط معین سلیمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 272,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش هوش مصنوعی با نرم‌افزار متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های علوم داده و هوش مصنوعی سراسر اینترنت را در صفحه علوم داده و هوش مصنوعی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدرضا

سلام. مباحث تئوری و نرم افزار به مختصر و مفید پوشش داده شدند. پروژه ها در سطح تدریس بود. استاد روی تدریس مسلط بودند. در بخش فازی دستورات ورژن های جدید کمی تغییر داشت که خود استاد به این تغییرات در هنگام تدریس اشاره میکردند. اگر باز مشکل جزیی بود متلب توضیح میداد از این دستورات به این صورت استفاده کنید. ویژگی اصلی درک عملی هوش مصنوعی بود، اگر با متلب آشنایی دارید این دوره به پیش نیازی نیاز ندارد. ممنون از استاد سلیمی

رضا

در روز معلم از زحمات تیم مکتب خونه و استاد گرانقدر آقای مهندس سلیمی تشکر و قدردانی می کنم و این دوره کاربردی رو به تمام علاقمندان دوره های هوش مصنوعی پیشنهاد می کنم.

بهزاد

سلام. این دوره بسیار دوره خوبی بود. خیلی کاربردی تدریس میشه و از مدرس این دوره تشکر می‌کنم. به دو نکته باید اشاره کنم، یکی اینکه بخش کنترل فازی و منطق فازی در ورژن‌های جدید متلب بخش زیادی از دستورات آن تغییر کرده است و نکته دوم اینکه برای فهم بخش‌های مختلفی از این دوره نیاز به جست و جو در اینترنت است که فکر می‌کنم میشد مدرس این بخش‌ها را بیان کند. به طور کلی ممنون از مدرس دوره و مکتب‌خونه.

محمد

به نظر من این دوره به شدت کاربردیه و یک کورس بسیار مهم دانشگاهی (بهینه سازی) رو به صورت کاملا عملی و بدون اشاره بیش از حد به مباحث تئوری پوشش داده. استاد دوره هم بسیار شیوا و مفید همه مباحث رو پوشش دادند. در ضمن سرعت و کیفیت پاسخ‌دهی به سوالات تالار گفتگو هم بالاست.

حنان

این دوره هم مثل دوره ی متلب مقدماتی آقای سلیمی بسیار عالی بود. نقطه قوتش فصل های بهینه سازی و سیستم های فازی بود. سرعت عمل ایشون هم در بررسی پروژه و پاسخ دهی به سوالات واقعا بالاست.نهایتا بعد از 24 ساعت پروژه شما تصحیح میشه و سوالاتتون هم پاسخ داده میشه. اگه بخوام پیشنهادی بدم به نظرم در ابتدای هر فصل میشد به کاربردهای مطالب گفته شده در زمینه های آکادمیک و بازارکار هم بیشتر اشاره بشه.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی