اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
روانشناسی اجتماعی چیست؟ + تعریف و کاربرد (رایگان)
مسیر آموزشی

روانشناسی اجتماعی چیست؟ + تعریف و کاربرد (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

گاهی خواهان آن هستیم بدانیم که تاثیر گروه و نفوذ آن‌ها بر رفتار، احساس و افکار ما چقدر است و چطور تحت تاثیر دیگران قرار می‌گیریم. در حقیقت روانشناسی اجتماعی به این سوالات پاسخ می‌دهد و روابط اجتماعی را در ابعاد مختلف آن از جمله نفوذ اجتماعی، پرخاشگری، صمیمت، رفتارهای یاری‌رسان، شایعه، تبلیغات، رانندگی و غیره مورد مطالعه قرار می‌دهد. روانشناسی اجتماعی ادراک شما را از خودتان و افرادی که در محیط اجتماعی‌تان قرار دارد، گسترش می‌دهد؛ رفتارهای مطلوب اجتماعی را آموزش می‌دهد و شما را با انواع مختلف تعاملات انسانی آشنا می‌کند و توضیح می‌دهد هر کدام چه پیامدهایی می‌توانند به دنبال داشته باشند. در این آموزش، ابتدا به تعریف روانشناسی اجتماعی می‌پردازیم، سپس فرضیه‌های روانشناسی اجتماعی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. در نهایت کاربردهای مختلف روانشناسی اجتماعی را فرا می‌گیریم.
دوره روانشناسی اجتماعی چیست؟ + تعریف و کاربرد (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 17 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط زهرا خسروجردی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره روانشناسی اجتماعی چیست؟ + تعریف و کاربرد (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی