اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش سازه‌ های فلزی و بتنی – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی
مسیر آموزشی

آموزش سازه‌ های فلزی و بتنی – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پذیرفته شدن در شغل‌های استخدامی دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور، به دلیل ماهیت شغل و داشتن مزایای مناسب، از جمله امنیت شغلی و حقوق مناسب، همواره با استقبال بسیاری از فارغ‌التحصیلان رشته‌های مختلف دانشگاهی مواجه می‌شود. لازمه رسیدن به این مشاغل در وهله اول موفقیت در آزمون‌های استخدامی است. در حوزه مهندسی عمران، دروس تخصصی، به خصوص درس سازه‌های فولادی و بتنی از اهمیت بسیار بالایی در آزمون‌های استخدامی برخوردار است؛ به طوری که تسلط بر این دروس، می‌تواند تا حد بسیار زیادی قبولی در آزمون را سهل و آسان کند.
دوره آموزش سازه‌ های فلزی و بتنی – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 32 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط احسان سهراب قزوینی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش سازه‌ های فلزی و بتنی – مرور و حل سوالات آزمون های استخدامی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی