اطلاعات دوره
مبانی منطق
مسیر آموزشی

مبانی منطق

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

منطق دانش شناسایی و ارائهٔ روش درست اندیشیدن (تعریف کردن و استدلال کردن) است. در گذشته منطق صرفاً شاخه‌ای از فلسفه شمرده می‌شد ولی از میانهٔ سدهٔ نوزدهم در ریاضیّات و در دهه‌های واپسین در علوم رایانه و از دهه ۱۹۸۰ در علوم شناختی نیز به آن می‌پردازند. منطق از نطق و به معنای گویش و گفتار است که شخص برای تفهیم مخاطب خود وی را با ادله گفتاری تحت تأثیر قرار می‌دهد و نیز خود شخص که حاضر به شنیدن گفته‌های مخاطب خود باشد او یک شخص (منطقی) می‌باشد.   ***متأسفانه جلسه اول و سوم فصل 2 موجود نمی‌باشد***
دوره مبانی منطق دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 28 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط لطف الله نبوی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی منطق را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمدمهدی

سلام دوره کاملی درمبانی منطق جدید بود که دیدم و هم کتاب و هم تدریس استاد عالی بود . امیدوارم در لحظه لحظه زندگیشان موفق باشند.

armin

واقعاً کیفیت صدا بد هست و من دوستش نداشتم

کاربر مکتب‌خونه

اخی حیف شد قدر این استاد رو بدونید .

کاربر مکتب‌خونه

کیفیت صدا خیلی بده

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی