اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
شغل متخصص هوش مصنوعی – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)
مسیر آموزشی

شغل متخصص هوش مصنوعی – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

متخصص هوش مصنوعی از تکنیک‌های هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای توسعه برنامه‌ها و سیستم‌هایی استفاده می‌کند که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا بهره‌وری بیشتری داشته باشند. همچنین متخصص هوش مصنوعی بر روی توسعه ابزارها، سیستم‌ها و فرایندهایی تمرکز دارد که امکان استفاده از هوش مصنوعی برای حل مسائل واقعی را فراهم می‌آورد. امروزه هوش مصنوعی نقش بسیار مهمی در زندگی انسان دارد و کاربردهای آن در تمامی جنبه‌های زندگی بشر مشهود است. دستاوردهای متخصصان هوش مصنوعی طیف بسیار گسترده‌ای دارد و حوزه‌هایی از جمله ساخت و رباتیک، خودروهای خودران، دستیار هوشمند، پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را در بر می‌گیرد. در این فرادرس، ابتدا با شغل متخصص هوش مصنوعی آشنا می‌شویم. سپس به معرفی پیش‌نیازهای متخصص هوش مصنوعی پرداخته و مواردی از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی، مفاهیم هوش مصنوعی، منابع مفید برای توسعه مهارتی و ... را مورد بحث قرار می‌دهیم. در ادامه، بازار کار متخصص هوش مصنوعی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در نهایت، دستاوردهای متخصص هوش مصنوعی شرح داده می‌شود و دستاوردها در حوزه‌هایی از جمله ساخت و رباتیک، خودروهای خودران، دستیار هوشمند، پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرند. انتظار می‌رود پس از فراگیری این آموزش بتوانید به سطح دانش بسیار مناسبی از مسیر شغلی متخصص هوش مصنوعی دست یافته و از نتایج آن بهره ببرید.
دوره شغل متخصص هوش مصنوعی – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 56 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن بیشه‌بان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره شغل متخصص هوش مصنوعی – وظایف، فرصت ها و بازار کار (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی