اطلاعات دوره
آموزش نرم‌افزار ArcGIS
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار ArcGIS

184,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.7/5
وضعیت قیمت: 184,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:13 نظر4
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:سجاد محمدیان3.2
  • زمان:15 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

شايد براي اولين بار، هتنر جغرافيدان آلماني اصل  بحث لايه، لايه بودن داده ها را مطرح کرد به اعتقاد او زمين از انواع لايه هاي اطلاعاتي تشيکل شده است، هنرمند آن است که همه اين لايه ها رو متناسب با هدف خود، با هم ببيند (همپوشاني) داشته باشد همه فعاليت هاي انسان ها در جو زمين و تا حدودي در عمق چندکيلومتري زمين در حال اتفاق افتادن است.  با این حال دانستن اینکه فعالبت مورد نظر در کجا(مکان) روی می‌دهد، مناسب‌ترین و راحت‌ترین حالت برای پیگیری، ردیابی و بررسی پدیده مورد نظر است.در همين راستا توسعه سیستمهاى  کامپیوترى و قابلیتهاى روز افزون سخت افزارى و نرم افزارى طى سه دهه اخیر این امکان را براى متخصصان علوم مختلف فراهم آورده تا بتوانند آخرین اطلاعات و داده هاى موجود مرتبط با تخصص خود را که بنحوى با مکان جغرافیایى سر و کار داشته باشد در سیستمى تحت عنوان سیستم اطلاعات جغرافیایى (GIS) ذخیره نمایند و  با تغییر، تلفیق یا هر نوع فرایند دیگر قادر باشند از خروجى هاى حاصله در امر تجزیه و تحلیل، برنامه ریزى، مدیریت و تصمیم گیرى استفاده نمایند. و در انتها آنچه که ما را واميدارد  از سيستم اطلاعات جغرافيا(GIS) استفاده کنيم صرفه جويي در هزينه در نتيجه بازدهي بالا، تصميم گيري و تصيم سازي بهتر در پروژه ها، ارتباطات بهبود يافته و ارتباط نقشه خواني، نگهداري بهتر سوابق اطلاعات مکاني، مديريت اطلاعات و قابل تبديل به نقشه، جدول، نمودار و...مي باشد. آموزش GIS در مکتب پلاس کمي متفاوت با ديگر آموزش هاي موجود در بازار مي باشد به طوري که در ابتدا آموزش مباني نظري GIS آموزش داده مي شود. در اواسط آموزش تسلط بر نرم افزار آموزش داده مي شود در در انتهاي آموزش، مثلاهاي کاملا کاربردي و مهم آموزش داده مي شود.   بیشتر بدانید
دوره آموزش نرم‌افزار ArcGIS دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.7 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سجاد محمدیان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 184,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار ArcGIS را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های فناوری و علوم کامپیوتر سراسر اینترنت را در صفحه فناوری و علوم کامپیوتر در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

حسین

تدوین فصول دوره و تسلط استاد بر ابعاد فنی نرم‌افزار بسیار خوب بود. من در سال‌های دور دو دوره GIS در یک موسسه و در دانشگاه تهران گذرانده بودم اما هیچ کدام جامعیت این دوره را نداشت. به نظرم این دوره سه ایراد مهم داشت که اگر برطرف شود (بخصوص ایراد اول)، قطعا خروجی بهتری خواهد داشت: 1- مدرس دوره شیوه انجام یک فعالیت یا تحلیل در نرم‌افزار را توضیح می‌دادند، اما در اکثر موارد هیچ مقدمه‌ای ذکر نمی‌شد که مثلا فلان تحلیل یا فلان ابزار؛ در فعالیت‌های عملی چه کار بردی دارد. اگر قبل از توضیحات فنی در نرم‌افزار، دانشجو بداند چیزی که یاد می‌گیرد چه کاربرد عملی دارد، کیفیت آموزش و توجه او بسیار بالا می‌رود. 2- مشکل دوم واقعا باعث کاهش پرستیژ کلاس شده است. مدرس در تلفظ واژگان انگلیسی دقیق نبودند و به جرأت می‌توانم بگویم بیش از 90 درصد کلمات انگلیسی را اشتباه تلفظ می‌کردند. 3- مدرس مباحث نظری را روخوانی می‌کردند، اما بهتر بود با تسلط آن‌ها را برای دانشجویان تبیین می‌نمودند. *** با توجه به کیفیت فصول و تسلط فنی مدرس، فکر می‌کنم در صورت اصلاح سه ایراد مذکور، دوره‌ای بسیار خوب خواهد بود. این را هم اضافه کنم که تحوه تصحیح و نمره‌‎دهی مدرس بسیار خوب و گشاده‌دستانه بود و از این بابت از ایشان سپاسگزارم.

ابراهیم

برای آشنایی با نرم افزار و شروع کار دوره‌ی خوبی می‌تونه باشه. فقط یک ایراد تو بیان مدرس بوده، اینکه از کلمه در واقع بشدت استفاده میکرد مخصوصا تو فصل سیزدهم، یکم تو مخ بود

مجتبی

دوره بسیار خوبی بود تشکر از جناب محمدیان

نوشین

دوره خیلی خوب و عالی و کاربردی هست .خیلی خوب بود اگر web gis , gis pro هم اضافه کنید

جواد

سلام برای آشنایی و انجام کارهای مقدماتی دوره خوبیه. من راضی بودم. منتها استاد در ارائه مطالب تئوری، فن بیان لازم رو نداشتن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی