اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ساز هنگ درام – عملی و به زبان ساده
مسیر آموزشی

آموزش ساز هنگ درام – عملی و به زبان ساده

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

اخیرا ساز هنگ‌درام در دید عموم جای شگرفی باز کرده است که فکر خیلی افراد را به سمت خود کشانده، به گونه‌ای که علاقه‌مندان زیادی را به کلاس‌های آموزش این ساز هدایت کرده است. نواختن یک ساز موسیقی در گام نخست، جهت آرامش فردی مورد استفاده قرار می‌گیرد و در گام‌های بعد باعث افزایش عزت نفس، سطح بار علمی و انگیزه خواهد شد. این آموزش حاصل تحقیقات و دسترنج بسیاری بوده است که با حساسیت در اختیار شما عزیزان قرار گرفته به گونه‌ای که از نخستین مرحله نوازش این ساز تا اجرای قطعات دلنشین جهت مدیتیشن و تسکین روح به صورت دقیق و علمی آموزش داده شده است تا شما را با شگفتی‌های بسیار این ساز آشنا کند و گام به گام شاهد موفقیت‌های خود در نوازندگی این ساز باشید.
دوره آموزش ساز هنگ درام – عملی و به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علی اصغر بقاپور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ساز هنگ درام – عملی و به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی