اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مالیه بین الملل – مرور و حل تست کنکور ارشد
مسیر آموزشی

آموزش مالیه بین الملل – مرور و حل تست کنکور ارشد

519,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 519,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:طه شیشه گری4.9
  • زمان:4 ساعت و 6 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

مالیه بین‌­الملل یکی از درس‌­های تخصصی کارشناسی علوم اقتصادی است که مکمل تجارت بین‌­الملل بوده و بحث­‌های تامین مالی، سرمایه‌­گذاری بین‌­المللی، مدل­‌های کلان اقتصاد باز و نظام­‌های ارزی را مورد بررسی قرار می‌­دهد. در این آموزش می­‌خواهیم با مرور مطالب درس مالیه بین‌­الملل و بررسی تئوری‌­های آن با نگاهی به کنکور ارشد علوم اقتصادی و تست­‌های آن، نکات و مطالب مرتبط با مالیه بین­‌الملل را در کنکور کارشناسی ارشد بررسی و جمع‌­بندی کنیم. در بخش ابتدایی هر فصل به بیان نکات مهم و کلیدی مباحث مالیه بین‌الملل پرداخته و در بخش دوم تست­‌های طبقه­‌بندی شده در آن حوزه را مورد بررسی و تفسیر جامع قرار می­‌دهیم. مجموعه گردآوری شده مرجع کامل و مفیدی برای شرکت­‌کنندگان کنکور کارشناسی ارشد خواهد بود و با گذراندن این فرادرس می‌­توانید خود را برای سوالات مالیه بین‌­الملل در کنکور ارشد به بهترین نحو آماده کنید.
دوره آموزش مالیه بین الملل – مرور و حل تست کنکور ارشد دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 6 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط طه شیشه گری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 519,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مالیه بین الملل – مرور و حل تست کنکور ارشد را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی