اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش طراحی رابط کاربری با هوش مصنوعی ویزلی Visily
مسیر آموزشی

آموزش طراحی رابط کاربری با هوش مصنوعی ویزلی Visily

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

Visily، ابزارهایی برای طراحی رابط کاربری اپلیکیشن‌های موبایل شامل ترسیم، لایه‌بندی و تنظیم فونت فراهم می‌کند؛ به طراحان امکانات گسترده‌ای را برای ایجاد و بهینه‌سازی رابط کاربری نرم‌افزارها با سرعت و دقت بالا ارائه می‌دهد. علاقه‌مندان با یادگیری Visily و ابزارهای گسترده آن، قادر خواهند بود به سرعت و با دقت بالا قالب‌ها و طرح‌های UI را ایجاد کرده و به تجربه کاربری بهینه دست یابند. از قابلیت هوش مصنوعی برای تبدیل قالب‌های طراحی شده به ماکت‌های واقعی استفاده می‌شود، که این امکان را به طراحان می‌دهد تا به سرعت و با دقت بالا به نمایش‌های با کیفیتی برسند. همچنین، طراحی UI برای اپلیکیشن های موبایل با هوش مصنوعی Visily برای کسانی که علاقه به ورود به بازار طراحی اپلیکیشن دارند اما دانش برنامه‌نویسی ندارند، یک نقطه شروع مناسب و یک بازار کار عالی محسوب می‌شود. در این آموزش، پس از معرفی Visily، با نحوه ساخت پروژه جدید و تنظیمات آن آشنا می‌شویم. سپس، ابزارهای مختلف آن را بررسی می‌کنیم و از آن‌ها در طراحی یک نمونه اپلیکیشن موبایل استفاده خواهیم کرد. نحوه لایه‌بندی، جایگذاری آیکن‌ها و انتقال بین صفحات را یاد می‌گیریم و پس از شناخت ویژگی‌ها و ابزارهای مختلف طراحی رابط کاربری، خروجی آن را که برای طراحان Front-end مورد نیاز است، می‌سازیم.
دوره آموزش طراحی رابط کاربری با هوش مصنوعی ویزلی Visily دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 12 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساسان سلطان احمدی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش طراحی رابط کاربری با هوش مصنوعی ویزلی Visily را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی