اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فیزیک سامانه ‌‌های پیچیده – مبانی و مفاهیم + حل مثال (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فیزیک سامانه ‌‌های پیچیده – مبانی و مفاهیم + حل مثال (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فیزیک سامانه‌های پیچیده، شاخه‌ای از علم فیزیک است که به مطالعه رفتار سامانه‌های پیچیده می‌پردازد. سامانه‌های پیچیده، سامانه‌هایی هستند که از تعداد زیادی اجزا تشکیل شده‌اند و بین این اجزا، برهمکنش‌های زیادی وجود دارد. این برهمکنش‌ها می‌تواند منجر به ظهور رفتارهای جمعی غیرمنتظره و نوظهوری شود که قابل پیش‌بینی با استفاده از قوانین فیزیک کلاسیک نیستند. مطالعه فیزیک سامانه‌های پیچیده طیف گسترده‌ای از پدیده‌ها را شامل می‌شود.
دوره آموزش فیزیک سامانه ‌‌های پیچیده – مبانی و مفاهیم + حل مثال (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 22 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدنوید علی‌اکبریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فیزیک سامانه ‌‌های پیچیده – مبانی و مفاهیم + حل مثال (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی