اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش اندیکاتور الیگیتور یا تمساح در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی
مسیر آموزشی

آموزش اندیکاتور الیگیتور یا تمساح در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:حسن عباسی0
  • زمان:2 ساعت و 28 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

اندیکاتور Alligator به معنی تمساح، یک ابزار تحلیل روند در تحلیل تکنیکال است که توسط بیل ویلیامز در سال 1995 معرفی شد. این اندیکاتور به شناسایی روندهای بازار و نقاط ورود و خروج بالقوه کمک می‌کند. اندیکاتور الیگیتور را می‌توان در کنار سایر اندیکاتورهای تحلیل تکنیکی مانند RSI، MACD و استوکاستیک استفاده کرد تا روند بازار را تأیید یا رد کند. این امر به معامله‌گران کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری در مورد معاملات خود تصمیم‌گیری کنند و از معاملات بر اساس سیگنال‌های کاذب اجتناب کنند. این اندیکاتور در عین قدرتمند بودن، استفاده از آن نسبتا ساده است. محاسبه و ترسیم این اندیکاتور بر روی نمودار، آسان و تفسیر سیگنال‌های آن نیز به وضوح قابل فهم است. این امر، اندیکاتور الیگیتور را به ابزاری مناسب برای معامله‌گران در سطوح مختلف تجربه تبدیل می‌کند.
دوره آموزش اندیکاتور الیگیتور یا تمساح در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 28 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط حسن عباسی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش اندیکاتور الیگیتور یا تمساح در تحلیل تکنیکال بازارهای مالی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی