اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کار با فایل‌ های ورد word در پایتون Python
مسیر آموزشی

آموزش کار با فایل‌ های ورد word در پایتون Python

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد جباری5
  • زمان:2 ساعت و 57 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نرم‌افزار Word یکی از پراستفاده‌ترین نرم‌افزارهای موجود است. همچنین زبان برنامه‌نویسی پایتون نیز از جمله زبان‌های برنامه‌نویسی قدرتمند هست که برنامه‌نویسان زیادی تمایل به یادگیری آن دارند. یادگیری کار با فایل‌های Word در زبان برنامه‌نویسی پایتون از این جهت اهمیت دارد که به توسعه‌دهندگان و کاربران پایتون امکان برنامه‌ریزی و تعامل با فرمت انعطاف‌پذیر و پرکاربرد Microsoft Word را می‌دهد. همچنین، با استفاده از پایتون و کتابخانه‌های آن، می‌توان برنامه‌هایی نوشت که به صورت خودکار اطلاعات و داده‌های مورد نظر را در گزارش‌ها و اسناد Word قرار دهند. تولید خودکار گزارش‌ها و اسناد در محیط‌های کسب‌وکار و تحقیقاتی کاربرد و ارزش زیادی دارد. در این آموزش ما با یکی از کتابخانه‌های پایتون با نام Spire.DOC برای کار با فایل‌های Word با استفاده از زبان برنامه‌نویسی پایتون آشنا می‌شویم.
دوره آموزش کار با فایل‌ های ورد word در پایتون Python دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 57 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد جباری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کار با فایل‌ های ورد word در پایتون Python را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی