اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازاریابی عملکردی – منطق استراتژیک در بازاریابی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی عملکردی – منطق استراتژیک در بازاریابی

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:عباس قربانی4.2
  • زمان:2 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بازاریابی عملکردی Performance Marketing بازاریابی بر اساس عملکرد و نتایج محسوس است. به عبارت دیگر، تمرکز اصلی بر اثربخشی واقعی فعالیت‌های بازاریابی است. در این رویکرد، هر جنبه از کمپین‌های تبلیغاتی بر اساس عملکرد آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، مانند تعداد کلیک‌ها، تبدیل‌ها یا فروش‌هایی که یک کمپین ایجاد می‌کند. یادگیری بازاریابی عملکردی براساس منطق استراتژیک در دنیای پیچیده و رقابتی امروزی که در آن بازاریابی دیجیتال نقش محوری دارد بسیار مهم است. این نوع بازاریابی بر مبنای نتایج واقعی و قابل اندازه‌گیری است و بازاریابان می‌توانند با استفاده از داده‌های دقیق، اثربخشی تلاش‌های خود را بهبود ببخشند و بودجه‌های بازاریابی را به طور موثرتری هزینه کنند. این آموزش بر دو مفهوم اصلی بازاریابی عملکردی و منطق استراتژیک تمرکز دارد و طی آن، فراگیران از طریق رویکردهای آموزشی متنوع و مراحل مشخص به یادگیری عمقی این مفاهیم می‌پردازند. در بخش تئوری و مفهومی آموزش بر فراهم کردن پایه‌ای قوی از مفاهیم و نظریه‌ها تاکید شده است که شامل توضیحات دقیق درباره اصول بازاریابی عملکردی و منطق استراتژیک است. به مطالعه موردی و تحلیل عملی نیز می‌پردازیم که در این راستا از مطالعات موردی واقعی برای نمایش چگونگی اجرای مفاهیم در عمل، بهره می‌بریم. این موضوع به فراگیری کمک می‌کند تا درک بهتری از چالش‌ها و راه‌حل‌های واقعی داشته باشند. در نهایت به تمرین و پروژه‌های عملی می‌پردازیم که برای کاربرد مستقیم دانش در موقعیت‌های واقعی مفید خواهد بود، و شامل توسعه کمپین‌های بازاریابی و تدوین استراتژی‌ها است.
دوره آموزش بازاریابی عملکردی – منطق استراتژیک در بازاریابی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط عباس قربانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی عملکردی – منطق استراتژیک در بازاریابی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی