اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش روش های نمونه گیری داده + کنترل کیفیت و تحلیل با Statgraphics
مسیر آموزشی

آموزش روش های نمونه گیری داده + کنترل کیفیت و تحلیل با Statgraphics

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:مجید صفاری0
  • زمان:3 ساعت و 36 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

نمونه‌برداری جهت پذیرش، به عنوان روشی برای انتخاب تلقی می‌شود. انتخابی که می‌تواند باعث کاهش ریسک پذیرش برای مشتری نهایی و همچنین تولیدکننده را در پی داشته باشد. انتخاب نوع روش نمونه‌برداری برای مشتری بسیار مهم است تا مطمئن شود ریسک نمونه‌برداری را کاهش می‌دهد. انجام نمونه‌برداری صحیح و انتخاب نوع روش نمونه‌برداری، می‌تواند باعث کاهش ریسک پذیرش برای مشتری نهایی و همچنین تولید کننده شود و این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است. متخصصان با یادگیری روش صحیح نمونه‌برداری بر اساس استانداردهای موجود، می‌توانند شانس بیشتری برای پذیرش در موقعیت‌های شغلی صنعتی مانند کار در صنایع خودرو و قطعات آن، صنایع غذایی و دارویی داشته باشند. در این آموزش، علاوه بر آشنایی با اصول نمونه‌بردرای، استانداردهای نمونه‌برداری جهت پذیرش را به همراه حل مساله تشریح می‌کنیم؛ به طوری که در پایان این فرادرس به صورت کامل، تمام استانداردهای موجود در نمونه‌برداری را خواهیم شناخت و نحوه محاسبات آن و تحلیل چگونگی رد یا پذیرش محموله را فرا خواهیم گرفت. در این آموزش تمام مباحث به همراه مثال‌های کاربردی ارائه می‌شود تا مخاطب به صورت عملی و شهودی موضوع را درک کند.
دوره آموزش روش های نمونه گیری داده + کنترل کیفیت و تحلیل با Statgraphics دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 36 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مجید صفاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش روش های نمونه گیری داده + کنترل کیفیت و تحلیل با Statgraphics را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی