اطلاعات دوره
کیهان‌شناسی: From dust to Dostoyevsky
مسیر آموزشی

کیهان‌شناسی: From dust to Dostoyevsky

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:0 نظر0
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:نیما خسروی0
  • زمان:29 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

این درس به عنوان مقدمه ای برای کیهان شناسی در دوره تحصیلات تکمیلی ارایه شده است. هدف این است که بتوانیم سرفصل های استاندارد این درس را در یک ترم پوشش دهیم که به معنی صرف نظر کردن از جزییات بسیار خاص میباشد. اما در حد امکان جزییات لازم برای فهم ایده‌ی کلی در درس بیان خواهند شد. قرار این است که بعد در این درس دانشجو بتواند شروع به فراگیری مقدمات پژوهش در موضوعات روز کیهان شناسی کند. فرض براین خواهد بود که دانشجو جزییات را با مطالعه بیشتر بپوشاند. منبع این درس: درسنامه‌ی کیهان شناسی باومن (Baumann)   این درس توسط داوطلبین عزیز خانم‌ها سارا صافی و سپیده باخدا ضبط شده است.
دوره کیهان‌شناسی: From dust to Dostoyevsky دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط نیما خسروی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره کیهان‌شناسی: From dust to Dostoyevsky را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی