اطلاعات دوره
آموزش مدیریت زنجیره تامین
مسیر آموزشی

آموزش مدیریت زنجیره تامین

818,300 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4/5
وضعیت قیمت: 818,300 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

به مجموعه فرآیندها و فعالیت‌هایی که پیش از تولید یک محصول تا تولید محصول و رساندن آن به دست مشتری صورت می‌گیرد، مدیریت زنجیره تامین می‌گویند. هدف مجموعه اعمالی که در قالب مدیریت زنجیره تامین صورت می‌گیرد، ارتقاء کارایی و کیفیت یک زنجیره تامین است. یک سیستم زنجیره تامین که به درستی چیده شده است، هم به تولید کننده، هم به فروشنده و هم به مصرف کننده کمک می‌کند تا از اضافات هزینه، هدر رفت زمان و خیلی از مشکلات دیگر پیش‌گیری شود. البته زنجیره تامین بحثی بسیار پیچیده و مفصل است و مسائل زنجیره تامین را در خیلی از حوزه‌های کاری یا علمی می‌توانید به صورت مستقیم یا غیر مستقیم مشاهده کنید. مثلا یکی از پر اهمیت‌ترین مسائلی که در حوزه زنجیره تامین مطرح می‌شود، بحث انتقال خون برای بیماران است. اینکه چطور بتوان در اسرع وقت، خون تمیز و مناسب با شخص را بدون فاسد شدن خون به دست کادر درمانی رساند. یا یکی دیگر از حوزه‌هایی که مدیریت زنجیره تامین در آن اهمیت بسیار زیادی دارد، بحث بلایای طبیعی است. اینکه بر فرض مثال پس از وقوع زلزله چگونه در اسرع وقت بتوان برای زلزله‌زدگان مایحتاج زندگی را فراهم نمود، در کدام نقاط سرپناه ایجاد کرد و مسیرهای مواصلاتی را به حالت اولیه برگرداند همه به مدیریت زنجیره تامین مربوط می‌شوند بنابراین می‌توان گفت مدیریت زنجیره تامین یکی از شاخه‌های اصلی در حوزه مدیریت است. بیشتر بدانید
دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین دوره‌ای با امتیاز نهایی 4 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید احسان الهی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 818,300 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مدیریت زنجیره تامین را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

بابک

دوره از نظر محتوی خوب بود،اما استاد دقیقا ترجمه انگلیسی رو توضیح میده،یعنی فعل و فاعل و نهاد گزاره هم به فارسی جابجا میگه و این باعث گیج شدن میشه. مثلا استاد میفرمایند که : ما زنجیره تامین را مدیریت میکنیم تا ارزشی که ایجاد می کنیم حداکثر بشود. بهتر بود میگفت: هدف از مدیریت زنجیره تامین حداکثر رساندن خلق ارزش است.

علی

دوره بسیار پربار و مفیدی بود. از دکتر الهی به خاطر تدریس قوی این درس تشکر میکنم. تسلط ایشون به مباحث مدیریت عملیات و زنجیره تأمین بی نظیر هست. این دوره رو به فعالان حوزه مدیریت زنجیره تأمین، دانشجویان رشته مهندسی صنایع و مدیریت و سایر علاقه مندان به مباحث مدیریت کسب و کار توصیه می کنم.

محمد

دوره خیلی تئوری هست پروژه پایانی هم نامناسب و اصلا روش مناسبی برای ارزیابی نیست. حدود 15 دقیقه بیشتر وقت نداره و برای من در مرورگر کروم آپدیت اجرا نشد و نصف زمان رفت تا بفهمم در مرورگرهای دیگر باز میشه در کل برای مرور زنجیره تأمین با مدل کتاب Chopra مناسب هست

هدی

من این دوره را چند ماه پیش تهیه کردم . خود دوره بدی نبود. هر چند اسلایدها انسجام لازم را نداشت و کمی گیج کننده بود . پروژه نهایی به طرز خاصی گرفته میشه و مدت زمان خیلی کمی هم داره (حدود 15 دقیقه) و در یک محیط بازی انجام میگیره که راهنمایی خیلی مناسبی هم نداره و اصلا روش ارزیابی مناسبی برای میزان یادگیری نیست. بنظر میاد کپی برداری از یک شیوه خارجی و ناملموس باشه . سوابق علمی استاد خوب هست اما مهم مهارت انتقال به دانشجو هست که ازین نظر بنظر من دوره ضعیف بود.

علی

برای کسی که ده سال تقریبا کارم این مباحث بوده واقعیتش مطلب کاربردی نداشت ولی فکر کنم برای کسی که تجربه نداره و می خواهد وارد این مباحث بشه و جایی سخنرانی بکنه یا سواد تئوریش ببره بالا خیلی مفید باشه تسلط استاد به تئوری خیلی خوبه ولی مسلما توضیحاتشون تو کار حرفه ای و مسائل پیچیده محیط کار به سختی قابل اجراست در کل داشتن مدرک در این زمینه برای رزومه بسیار مفید می تونه باشه

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی