اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش نرم‌‌ افزار LOGO! Soft Comfort – دستورالعمل‌ های پرکاربرد زبان بلوکی
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌‌ افزار LOGO! Soft Comfort – دستورالعمل‌ های پرکاربرد زبان بلوکی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نرم‌افزار لوگو در زمینه‌های صنعت و فناوری ساختمان کاربرد دارد و بهترین انتخاب برای کارهای کنترلی است. چون محیط نرم‌افزار کاملا گرافیکی بوده و از طریق یک پیکربندی ساده می‌توان شبیه‌سازی پروژه را به صورت مرحله‌به‌مرحله تست و اجرا کرد. شبیه‌سازی مرحله‌به‌مرحله باعث می‌شود که پروژه بی‌نقص اجرا شود و دیگر نیازی به عیب‌یابی کل برنامه نباشد. مواردی از جمله صرفه‌جویی در زمان و برنامه‌نویسی کاربرپسند باعث شده است که لوگو در بسیاری از پروژه‌های اتوماسیون صنعت و فناوری ساختمان مورد استفاده قرار گیرد. همچنین برای استفاده بهینه از نرم‌افزار لوگو و برای اینکه بتوان از آن‌ در پروژه‌های مختلف اتوماسیون صنعت و فناوری ساختمان به صورت کاکل بهره برد، آشنایی کامل با بلوک‌های پرکاربرد زبان بلوکی این نرم‌افزار ضروری است. در این آموزش، ابتدا در مورد بلوک‌های ثابت‌ها و دو دسته دیجیتال و آنالوگ این بلوک‌ها بحث می‌کنیم. سپس، به بررسی بلوک‌های توابع پایه و مواردی از جمله AND با لبه، NAND با لبه، XOR و ... می‌پردازیم. در ادامه، بلوک‌های توابع ویژه را بررسی خواهیم کرد و در نهایت، تایمر تاخیر در وصل، مولد پالس آسنکرون، کلید روشنایی راه پله، تایمر هفتگی و ... از دسته تایمر بلوک‌های توابع ویژه محسوب می‌شوند که با آن‌ها آشنا می‌شویم.
دوره آموزش نرم‌‌ افزار LOGO! Soft Comfort – دستورالعمل‌ های پرکاربرد زبان بلوکی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 47 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط نسترن بیشه‌بان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌‌ افزار LOGO! Soft Comfort – دستورالعمل‌ های پرکاربرد زبان بلوکی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی