اطلاعات دوره
آموزش نرم‌افزار اسپن هایسیس
مسیر آموزشی

آموزش نرم‌افزار اسپن هایسیس

149,500 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.6/5
وضعیت قیمت: 149,500 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

تعداد نرم‌افزار‌های شبیه‌سازی فرایند، بسیار زیاد است. اما اگر بخواهیم برای شروع فراگیری تکنیک شبیه‌سازی، از یک نرم‌افزار که هم به‌روز و هم ساده باشد شروع کنیم، بی شک Aspen Hysys بهترین گزینه است. Aspen Hysys ، با اینکه توانایی‌ها و قابلیت‌های بسیار پیشرفته و منحصر به فردی دارد، محیطی بسیار ساده و اصطلاحاً User Friendly دارد. شاید برخی بگویند که نرم افزار Aspen Plus که نرم‌افزار شبیه‌ساز دیگری از شرکت Aspen Tech است، بسیار قوی تر از Aspen Hysys است. این نظر کاملاً درست است؛ اما نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که برخی قابلیت‌های Aspen Hysys منحصر به خودش است. در ضمن، User Friendly بودن یک نرم‌افزار، امتیاز بسیار مهمی محسوب می‌شود که Aspen Plus (دقیقاً در مقابل Aspen Hysys ) فاقد آن است. آموزش اسپن هایسیس چیست؟ دوره آموزش اسپن هایسیس به منظور آموزش ویژگی‌های نرم‎‎‌افزار Aspen Hysys به علاقه‌مندان تهیه و منتشر شده است. در دوره آموزش اسپن هایسیس دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی نفت، شیمی و پتروشیمی می‌توانند ضمن یادگیری و شناخت نرم‌افزار اسپن هایسیس (Aspen HYSYS) با شبیه‌ سازی فرایندهای شیمیایی نیز آشنایی پیدا کنند. در این دوره علاوه بر بیان مباحث تئوری به بیان مثال‌های متعدد به منظور یادگیری بهتر مخاطبان پرداخته شده است. مهم‌ترین مباحثی که در این دوره مطرح شده است عبارتند از: آشنایی با نحوه نصب نرم‌افزار اسپن هایسیس (Aspen HYSYS) آشنایی با محیط برنامه آشنایی با تجهیزات کولر و هیتر بررسی مفاهیم فرایندی و واکنش های مربوطه آشنایی با تجهیزات اکسپندر، کمپرسور و تجهیز سپریتور آشنایی با پمپ ها، میکسرها و تی ها و طریقه شبیه سازی این تجهیزات اضافه کردن واکنش و راکتورها آشنایی با مباحث پایپینگ و مفهوم پایپ آشنایی با هیت اکسچنجرها، برج‌های مختلف مثل برج تقطیر و ... بررسی کامل مفهوم بهینه سازی و مصرف انرژی در انتهای این دوره با توجه به بررسی موضوعاتی که اشاره شد، شرکت‌کنندگان با یکی از مهم‌ترین نرم‌افزارهای مهندسی یعنی سپن هایسیس آشنایی کامل پیدا خواهند کرد. مخاطب دوره آموزش اسپن هایسیس چه کسانی هستند؟ نرم افزار اسپن هایسیس یکی از نرم‌افزارهای هوشمند و از مهم‌ترین نرم‌افزارهای مربوط به شبیه‌سازی فرایندهای شیمیایی است. به همین جهت دوره آموزش اسپن هایسیس  برای استفاده دانشجویان رشته‌های مهندسی شیمی، مهندسی نفت، پتروشیمی و شیمی طراحی شده است. علاوه بر این افراد همه علاقه‌مندان به یادگیری استفاده از نرم‌افزارهای موجود در زمینه آموزش شبیه ‌سازی فرایند و افراد فعال در حوزه صنایع شیمیایی نیز می‌توانند در این دوره شرکت کنند. برای شرکت در دوره آموزش aspen hysys مقدماتی افراد به هیچ پیش‌نیازی احتیاج ندارند و آشنایی اولیه با مفاهیم مربوط به فرایندهای شیمیایی برای حضور در این دوره کافی است.          
دوره آموزش نرم‌افزار اسپن هایسیس دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.6 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط حسین وفایی زنوز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 149,500 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش نرم‌افزار اسپن هایسیس را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مدرسه و دانشگاه سراسر اینترنت را در صفحه مدرسه و دانشگاه در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

معین

سلام دوره به شدت مفیدی بود مدرس این دوره هم به نرم افزار خودش مسلط بود و از نوع کار کردنش مشخص بود. اما دو سه تا مسئله هست که حالا مثبت و منفی بودنش رو به عهده خواننده میگذارم من رشته ام مکانیک بوده و خوب خیلی از مفروضات مدرس رو بلد نیستم. هیچ توضیحی برای کسانی که شاید این مفروضات رو بلد نباشند ولی خوب نرم افزار مورد نیازشونه داده نمیشه.از منظر دیگه مدرس خیلی سریع نکته ای کار با نرم افزار رو آموزش میده و همین ماجرا باعث میشه که ما که شیمی نخوندیم یه مقدار فهم مسائل برامون ساده تر باشه چون در حد ریویو وساده تر کار میکنه از طرفی خوب بچه های شیمی شاید یه مقدار دوست داشته باشند عمقی تر جلو برن ... به نظر من مدرس خوب بود کارش خیلی خوب بود. کار من رو هم شدید راه انداخت و واقعا از یک آموزش آنلاین سیصد هزارتومانی بهتر بود !

وحید

این دوره واقعا در حد دوره مکتب پلاس نیست و ابدا ارزش ریالی نداره! متاسفانه فرد آموزش دهنده تسلط کافی روی مباحث مورد تدریس، مباحث فرایندی، مباحث صنعتی و مباحث علمی نداره؛ توی آموزش ها به صورت خیلی سطحی و سرسری از روی سنگین ترین مباحث که واقعا باید درموردش ساعت ها بحث بشه میگذره (به عنوان مثال انتخاب property-Method، مباحثی مثه دلایل انتخاب هر تجهیز و ...)؛ به خیلی از مواردی که در شبیه سازی مهم می باشد و واقعا فقط در حین کار با نرم افزار اموزش داده شود ابدا توجهی نمیشود؛ مخصوصا نحوه برخورد با خطاها و روش برطرف کردن خطاها در نرم افزار یا مباحث حل عددی که مختص به یک نرم افزار می باشد! فن بیان و قدرت انتقال مدرس دوره بسیار پایین و نحوه راهنمایی و پاسگویی به دانشجو در تالار گفتگو واقعا نامناسب و رویکرد مدرس نسبت به دانشجو رویکرد صحیحی نیست. خیلی از موارد و نکات ریز نرم افزاری آموزش داده نشده ولی در پروژه ها از دانشجو انتظار میرود. بارم بندی نمرات هر پروژه و بارم هر قسمت در هر پروژه نیز کاملا جای بحث داره.

بهروز

قیمت دوره ها از اونجایی که صرفا یک دانشجو آموزش میدهد میتوانند کمتر باشند چون مسلما این آموزش با آموزش شخصی که سالها توی صنعت بوده تفاوت دارد، و این تفاوت را کاملا میتوان مشاهده کرد در قسمت هایی که نیاز است مثال های سنگین تر زده بشود اسکیپ میشود و در قسمت هایی مثل دو قسمت آخر که نیاز است کامل هر قسمت و مفهومش توضیح داده بشه طوطی وار از روی داده های خود استاد حل میشود که کار درستی نیست، اما در کل با قیمت معقول تر این دوره برای شناخت کلیت نزم افزار بد نیست .

جعفر

با سلام و عرض ادب ضمن تشکر از استاد گرامی میخواستم بگم دوره مفیدی برای من بود اما می شد جامع تر از این هم گفته بشه و مثال های سخت تری حل کرد. اما در رابطه با نظرات دوستانی که گفتن پروژه ها خیلی سخت هستن شاید در مقایسه با مثال ها سخت باشند اما این نکته رو در نظر بگیرید که زمانی باید شروع به کار با نرم افزارهای تخصصی کنید که تسلط نسبی به درس های پایه مهندسی شیمی مثل موازنه جرم و انرژی و ترمودینامیک داشته باشید چون بنابر تجربه ای که بنده دارم روزی که در صنعت و سر کار بخواهید از این نرم افزار استفاده کنید اطلاعات رو تمام و کمال بهتون نمیدن و باید از منابع مختلف و با استفاده از روابط موازنه و ترمودینامیکی یک سری پارامترهای شبیه سازی رو پیدا کنید و اینطور نیست که همه چیز آماده باشه که در نرم افزار جاگذاری کنید و نتیجه بگیرید . به عنوان یک دوست پیشنهاد میکنم فقط به این فیلم آموزشی بسنده نکنید و خودتون هم از منابع دیگه مطالعاتی داشته باشید.

زهرا

خیلی دوره ی مفید و کاربردی ای هستش. من دانشجوی ارشدم و این بار دومین باری بود که دوره رو مرور کردم. بسیار روان و دقیق توضیح داده میشه و پروژه ها چالشی و البته قابل حل هستن. حتی از خود پروژ ها هم میشه نکاتی رو یاد گرفت. به تمام سوالات به موقع پاسخ داده میشه و مواردی که استاد درس در حین تدریس بهش اشاره می کنن کلیدی و بدرد بخور هستن. خیلی ممنون از مکتب خونه که همیشه با اعتماد دوره هاشو میخرم و همیشه کمکم کرده. و ممنون از استاد دوره که به خوبی این دوره رو تدریس کردن.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی