اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
لینک چیست؟ – انواع لینک و ساختار – به زبان ساده
مسیر آموزشی

لینک چیست؟ – انواع لینک و ساختار – به زبان ساده

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمد کارگر0
  • زمان:19 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

کلمه لینک در لغت به معنای پیوند و ارتباط است و در علوم رایانه، به پیونددهنده دو صفحه و قسمت اشاره دارد و در بعضی از مواقع نیز به عنوان عامل دسترسی به یک شی و فایل در قسمت دیگری از سیستم و شبکه اشاره دارد. مانند لینک‌های دانلود که با استفاده از آن‌ها به فایل خاصی در قسمت مشخصی از سایت و پوشه مورد نظر دسترسی پیدا می‌کنیم و می‌توانیم آن را دانلود و ذخیره کنیم. امروزه و در عصر ارتباطات که به کمک شبکه جهانی اینترنت، فاصله‌ها از بین رفته‌اند و با استفاده از یک دستگاه همراه هوشند، شما می‌توانید با هر کس در هر کجای دنیا ارتباط برقرار کنید، بدون شک بازار تولید وسایل، تجهیزات و حتی روش و الگوریتم‌هایی که باعث تسهیل ارتباطات شود، جزو علوم و مباحثی است که رونق خاصی دارد و هر روز دستگاه‌ها و روش‌های تازه‌ای در این زمینه کشف می‌شود. ما در این آموزش ابتدا به این می پردازیم که لینک چیست و از چه ساختاری تشکیل شده است. سپس کاربردها و زمینه‌هایی که لینک در آن به کار می‌رود را شرح خواهیم داد و بعد از آن انواع لینک هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد را معرفی خواهیم کرد. در نهایت شما یاد خواهید گرفت که لینک چیست، در چه جایی از ان استفاده می‌شود و انواع آن کدام هستند و هر کدام در چه بخش‌هایی به کار گرفته می‌شود. 
دوره لینک چیست؟ – انواع لینک و ساختار – به زبان ساده دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 19 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمد کارگر مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره لینک چیست؟ – انواع لینک و ساختار – به زبان ساده را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی