اطلاعات دوره
نرم افزار سالیدورکس | آموزش Solidworks مقدماتی تا پیشرفته
مسیر آموزشی

نرم افزار سالیدورکس | آموزش Solidworks مقدماتی تا پیشرفته

185,400 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: 185,400 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات فراگیران:20 نظر4.1
  • آموزشگاه:مکتب خونه4.1
  • مدرس:آرمین طرقی4.1
  • زمان:9 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

سالیدورکس، یکی از محبوب‌ترین و فراگیر‌ترین نرم‌افزارهای CAD در سراسر جهان است. شرکت سازنده آن، بیش از 3.5 میلیون لیسانس رسمی سالیدورکس را به فروش رسانده که از نظر بسیاری از منتشر‌کنندگان آمار در این حیطه، این نرم افزار را محبوب‌ترین نرم افزار CAD در سراسر جهان ساخته‌است. در کشور ما نیز، این نرم‌افزار، یکی از چند نرم‌افزار بسیار پر‌کار‌برد، در انجام پروژه‌های صنعتی است و بسیاری از شرکت‌ها، این نرم‌افزار را برای طراحی، برگزیده‌اند. این فراگیری گسترده، به نوعی آن را تبدیل به یک ابزار روتین مهندسی و به طور خاص، مهندسی مکانیک کرده‌است. به طوری که تقریباً همه از یک مهندس مکانیک انتظار آشنایی با نحوه‌ی کار با این نرم‌افزار را دارند. همچنین، بسیاری از تکنسین‌های نقشه‌کشی، با دانستن نحوه‌ی کار با سالیدورکس، از موقعیت ممتازی برای انتخاب فرصت‌های شغلی، بهره‌مند می‌شوند. پس از آشنایی با سالیدورکس، تایید خواهید کرد که سالیدورکس، شایستگی محبوبیت خود را دارد.محیط کاربرپسند، ابزارهای فوق‌العاده کاربردی و چینش مناسب آن‌ها و ... ، کار با سالیدورکس را به تجربه‌ای لذت‌بخش تبدیل کرده است. به نوعی می‌توان گفت وقتی یک مهندس با نرم‌افزار سالیدورکس آشنایی کامل داشته باشد، برای فکر کردن هم از آن استفاده می‌کند! سالیدورکس برای فکر کردن به طراحی‌های ممکن مفید بوده و نتیجه‌ی اجرای طرح های گوناگون را به راحتی در اختیارتان قرار می‌دهد و گویی ابزار و فضای جدیدی را برای ذهن شما فراهم می‌کند تا طراحی‌های ممکن را بررسی و اجرا کنید. همچنین برای مستند‌سازی قطعات و فیکسچرها و یا طراحی نقشه‌های ساخت، با استفاده از مهندسی مستقیم یا معکوس، سالیدورکس ابزاری قدرتمند است. در نهایت می‌توانید فایل ایجاد شده در نرم‌افزار سالیدورکس را به طور مستقیم به بسیاری از دستگاه های ساخت ( از جمله پرینترهای سه بعدی، دستگاه های برش لیزری و ... ) وارد کنید. در دوره‌ی آموزش نرم‌افزار سالیدورکس مکتب‌پلاس، سعی شده، از ابتدای نصب نرم‌افزار و باز کردن نرم‌افزار، برای اولین بار، تا آخرین گام‌های طراحی و رندرگیری از طراحی انجام شده، گام‌به‌گام و با ارائه‌ی مثال‌، به پیش رفته و دنیای فوق‌العاده‌ی سالیدورکس را کشف و معرفی کنیم. برای گذراندن این دوره، احتیاج به پیش‌نیاز خاصی نیست و شاید آشنایی با ماوس و کیبورد برای آن کافی باشد! البته داشتن دید و درک فضایی مناسب در انجام طراحی و امور نقشه‌کشی، بسیار راه‌گشا بوده و تقویت و تربیت این درک، با تمرین فراوان امکان‌پذیر است. قابلیت‌ها و محیط مناسب سالیدورکس، به این امر، سرعت می‌بخشد. در این دوره، به آموزش از طریق ارائه‌ی چند ساعت ویدیو‌ی صرف، اکتفا نشده و مشاهده‌ی ویدیوها، ابتدای راه است. پس از مشاهده‌ی ویدیوها، با انجام کوئیزها و پروژه‌ها، میزان آمادگی خود را پس از مشاهده ویدیوها محک زده و فرصت تمرین آموزش‌های داده شده را پیدا خواهید کرد. در هر مرحله، از فرآیند یادگیری،  تیم پشتیبانی آماده‌ی پاسخگویی به ابهامات و ایرادات احتمالی است. بیشتر بدانید
دوره نرم افزار سالیدورکس | آموزش Solidworks مقدماتی تا پیشرفته دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 9 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط آرمین طرقی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 185,400 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره نرم افزار سالیدورکس | آموزش Solidworks مقدماتی تا پیشرفته را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های نرم افزار و ابزارها سراسر اینترنت را در صفحه نرم افزار و ابزارها در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

محمد حسین

من از این دوره اصلا راضی نیستم چون بسیار سطحی آموزش داده شده است.

محمدرضا

دوره مفیدی برای من بود

ارسلان

دوره خوبی بود من تجربه کار با سالید ورک رو داشتم ولی بیشتر از بخش های اسمبل و طراحی استفاده می کردم اما بخش دادن نقشه قطعه بلد نبودم تو این دوره هم رندرگیری هم عالی بود به نظر من در کل خیلی عالی بود قشنگ توضیح داده شده که هر بخش چه کارهایی میکنه اما برای حرفه ای شدن نیاز به کار مداوم با این نرم افزار و تجربه های بیشتر است

یکتا

واقعا دوره عالی‌ای بود و خیلی کمکم کرد. از جناب طرقی عزیز برای تولید این محتوای مفید بسیار تشکر میکنم.

محسن

بدین وسیله مراتب قدردانی و سپاس خودم رو از زحمات استاد طرقی عزیز اعلام نموده و برای شما و تیم مکتب خونه در تمام عرصه های زندگی آرزوی موفقیت و بهروزی می‌ کنم.

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی