اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
پروتکل امن انتقال ابرمتن چیست؟ – HTTPS و عملکرد آن (رایگان)
مسیر آموزشی

پروتکل امن انتقال ابرمتن چیست؟ – HTTPS و عملکرد آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

پروتکل HTTPS یا HyperText Transfer Protocol Secure، پروتکل امنیتی است که برای انتقال اطلاعات بین کامپیوترها در شبکه اینترنت استفاده می‌شود و وظیفه انتقال امن داده از کامپیوتر کاربر به وب‌سرور‌ها را بر عهده دارد. این پروتکل از ترکیب دوتایی از HTTP و SSL/TLS تشکیل شده است. SSL/TLS به معنای Secure Sockets Layer/Transport Layer Security است. این پروتکل اطلاعات را با استفاده از رمزنگاری انتقال می‌دهد تا از تهدیدهای مختلف امنیتی و آسیب‌پذیری‌های دیگر محافظت کند. امنیت، یکی از موضوعات مهم در بحث انتقال داده‌ها است. یادگیری روش‌هایی که بتواند امنیت در فضای اینترنت را افزایش دهد، بسیار مهم است. تسلط به سلسله‌مراتب مباحث مرتبط با فضای اینترنت باعث می‌شود که به درکی مناسب از این مباحث برسیم و در صورت نیاز به هر تغییری در این زمینه، با دید بهتری این اقدامات را انجام دهیم. در این آموزش سعی می‌کنیم ابتدا با بررسی ماهیت پروتکل HTTPS با این پروتکل به آشنایی کلی برسیم و در ادامه با بررسی چگونگی عملکرد این پروتکل، نگاهی عمیق‌تر به آن بیندازیم.
دوره پروتکل امن انتقال ابرمتن چیست؟ – HTTPS و عملکرد آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 21 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سپاس ستایش پور مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره پروتکل امن انتقال ابرمتن چیست؟ – HTTPS و عملکرد آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی