اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی
مسیر آموزشی

آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سمیه حضوری5
  • زمان:3 ساعت و 9 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

هدف این فرادرس تبدیل شـما بـه یـک بازاریاب چریک است. بعد از آن که شما به یک بازاریاب چریک تبدیل شـدید، می‌دانید که چگونه حقیقت را به طریقی جذاب به مخاطب نشان دهید. در این آموزش سعی بر این است تا برنامه تکنیک‌ها و عناصر این نوع بازاریابی که با سرعت بیشتری به سمت راهکارها و جهت‌های جدید حرکت می‌نماید، روش‌های خلاقانه‌ای را نشان می‌دهد و با ترکیب عناصر غیر رسمی و کمترین هزینه توجه مشتری را به خود جلب می‌کند، به زبانی ساده بیان شود تا راهنمای كارشناسان، مدیران و متخصصان بازاریابی كه به دنبال شناسایی رویكردهای صحیح كسب و كار بازاریابی برای پشتیبانی از استراتژی کسب و کار خود هستند، باشد.
دوره آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سمیه حضوری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش بازاریابی چریکی یا پارتیزانی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی