اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش ثبت نام بیمه آسیا و راهنمای استفاده از آن (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش ثبت نام بیمه آسیا و راهنمای استفاده از آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:میلاد مرادی5
  • زمان:39 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

برای داشتن یک زندگی با شرایط مناسب باید به فکر روزهای تلخ زندگی نیز باشیم؛ به عنوان مثال بیمار شدن، تصادف و هر بلای دیگر می‌تواند موجب خسارت مالی و جانی به زندگی ما شود و هزینه‌های حوادث این‌چنینی، معمولا برای افراد جامعه سخت خواهد بود. برای جلوگیری و کاهش این خسارات، اشخاص و یا سازمان‌ها در زمینه‌های مختلف به سراغ عقد قرارداد با شرکت‌های بیمه می‌روند. شرکت بیمه در صورت وقوع حادثه یا رویداد غیر منتظره، مسئول جبران خسارت‌های مالی به شخص یا سازمان تحت پوشش خود خواهد بود. در این آموزش بیمه آسیا را معرفی می‌کنیم و همچنین روش ثبت‌نام در آن به کمک مرورگر مناسب در کامپیوتر و تلفن همراه را با همدیگر یاد می‌گیریم. با روش بیمه کردن خودرو، بیمه بدنه و بیمه درمان و سایر خدمات آشنا می‌شویم؛ در نتیجه بعد از اتمام این آموزش قادر به استفاده و بهره‌برداری از تمام امکانات بیمه آسیا خواهیم بود.
دوره آموزش ثبت نام بیمه آسیا و راهنمای استفاده از آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 39 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط میلاد مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش ثبت نام بیمه آسیا و راهنمای استفاده از آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی