اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش معرفی انواع استارت آپ و استراتژی کسب و کار
مسیر آموزشی

آموزش معرفی انواع استارت آپ و استراتژی کسب و کار

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

استراتژی کسب‌وکار رویکردی مدون است که به منظور دستیابی به اهداف یک سازمان و موفقیت آن، تدوین و اجرا می‌شود. برای تدوین استراتژی، به تحلیل دقیقی از محیط کسب‌وکار، رقبا، ریسک‌ها و فرصت‌ها نیاز است. طی فرایند برنامه‌ریزی استراتژیک اهداف مورد نظر تعیین می‌شوند، SWOT (ضعف‌ها، قوت‌ها، فرصت‌ها، تهدیدها) مورد تحلیل قرار می‌گیرند و راهبردهای اصلی تعیین می‌شوند. استارتاپ‌ها به‌عنوان کسب‌وکارهای نوپا و تازه‎تاسیس با ایده‌های نوآورانه و پتانسیل رشد بالا، به‌دنبال ایجاد ارزش و ارائه راه‌حل‌های جدید در بازار هستند. پویایی، تمرکز بر رشد سریع و گسترش فعالیت در زمینه روندهای نوظهور بازار از تفاوت‌های اصلی آن‌ها با کسب‌وکارهای سنتی است. در دنیای امروز این شرکت‌ها با تبدیل شدن به محرک اصلی نوآوری و پیشرفت اقتصادی کشورها تغییرات بزرگی در اجتماع و صنایع مختلف ایجاد کرده‌اند. با این حال هر استارت‌آپی ویژگی و اهداف خاص خود را دارد و به اشکال مختلفی تاثیرگذاری خود را نشان می‌دهد.
دوره آموزش معرفی انواع استارت آپ و استراتژی کسب و کار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 9 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش معرفی انواع استارت آپ و استراتژی کسب و کار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی