اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش فعل در فارسی – به زبان ساده (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش فعل در فارسی – به زبان ساده (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:سیدعلی هاشمی0
  • زمان:18 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

بدون فعل، عموما جمله‌ها معنایی ندارند و جمله ناقص خواهد شد. این کلمات کار یا حالتی را بیان می‌کنند که در گذشته، حال یا آینده روی داده، می‌دهد یا خواهد داد. گاهی نیز فعل به صورت مخفی در جمله ظاهر می‌شود که به این نوع افعال، افعال محذوف گفته می‌شود. یادگیری این مبحث، جهت فهم و درک مباحث دستوری از پایه هشتم تا دوازدهم، ضروری است. در این آموزش، به بررسی نکات مختلف فعل و کاربرد آن در دستور زبان فارسی پرداخته می‌شود. بررسی ساختار افعال، زمان‌های فعل‌ها، وجوه معنایی فعل‌ها و ... در این فرادرس مورد توجه است.
دوره آموزش فعل در فارسی – به زبان ساده (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 18 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط سیدعلی هاشمی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش فعل در فارسی – به زبان ساده (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی