اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
انواع چوب درخت – معرفی ۲ نوع رایج + آموزش کاربرد آن (رایگان)
مسیر آموزشی

انواع چوب درخت – معرفی ۲ نوع رایج + آموزش کاربرد آن (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

چوب، یک ماده چند منظوره است که به دلیل زیبایی طبیعی، مقاومت و قابلیت کاربری آسان، ارزش بالایی در زندگی بشر دارد. این ماده در صنایع مختلف و زندگی روزمره، دارای کاربردهای فراوانی است. چوب در زمینه‌های مختلفی از جمله ساختمان‌سازی، ساخت انواع کفپوش، پنل‌ها و پوشش‌های سقفی استفاده می‌شود. مبلمان ساخته شده از چوب، گرما و شخصیت مناسبی به فضاهای زندگی اضافه می‌کند. علاوه بر این، یک ماده اساسی در ساخت آلات موسیقی مانند گیتار و ویولن، به دلیل ویژگی‌های صوتی خود این ماده است. همچنین، بیشتر از ساخت‌وساز و زیبایی‌شناسی، چوب نقش اساسی در پایداری محیط زیست دارد. به عنوان یک منبع قابل تجدید، جنگل‌های مدیریت‌شده می‌توانند موجودی چوب را بازسازی کنند و همچنین زیستگاه‌هایی برای جانوران فراهم و تنوع زیستی را حفظ کنند. چوب انواع مختلفی دارد که هر یک ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند. چوب‌های سخت مانند بلوط، افرا، گردو، به علت چگال و مقاوم بودن برای مبلمان و کفپوش‌ها مناسب هستند. چوب‌های نرم مانند کاج، سرو و سروچوب، سبک‌تر و ارزان‌تر هستند و اغلب در ساخت‌وساز و پروژه‌های چوبی استفاده می‌شوند. چوب‌های عجیب و غریبی مانند ماهوگانی و تیک، الگوهای زمینه‌ای و رنگ‌های خاصی دارند که برای مبلمان با کیفیت و اشیا تزئینی لوکس مورد استفاده قرار می‌گیرند. پس آشنایی با کاربردها و انواع چوب، برای طراحان و معماران، علاقه‌مندان به طبیعت و در نهایت عموم مردم برای انتخاب وسایل مناسب برای خانه و چینش مناسب اهمیت بالایی دارد.
دوره انواع چوب درخت – معرفی ۲ نوع رایج + آموزش کاربرد آن (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 10 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره انواع چوب درخت – معرفی ۲ نوع رایج + آموزش کاربرد آن (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی