اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش دپر Dapper با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core
مسیر آموزشی

آموزش دپر Dapper با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بی‌شک خیلی از مواقع در طراحی یک وب‌سایت با ASP.NEt باید از روش مستقیم کدنویسی، دستورات SQL را به کار بگیریم که این موضوع شاید به درخواست کارفرما یا ویژگی‌های پروژه برگردد. البته حفظ حریم خصوصی و امنیت پایگاه داده باید درجایگاه بالا قرار بگیرد تا حرفه‌ای بودن کار شما هم حفظ شود. مهم است که بدانیم Dapper SQL Injection ایمن است زیرا ما می‌توانیم از پرس‌و‌جوها به صورت پارامتر شده استفاده کنیم. موضوع مهم دیگر این است که Dapper از چندین پایگاه داده پشتیبانی می‌کند و ما می‌توانیم چند پایگاه داده هم‌زمان روی یک پروژه تعریف کنیم. در این آموزش یادخواهیم گرفت که چگونه با استفاده از Dapper، روش استفاده از SQLنویسی مستقیم در ASP.NET را پیاده‌سازی کرده و هم سرعت مناسب و هم امنیت کافی را فراهم آوریم و از طرفی با ویژگی‌های اصلی Dapper هم آشنا خواهیم شد چرا که Dapper یک کتابخانه NuGet است که می‌تواند با هر پروژه دات‌نتی استفاده شود.
دوره آموزش دپر Dapper با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 25 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط علیرضا بهارلوئی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش دپر Dapper با ای اس پی دات نت کور ASP.NET Core را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی