اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
علم و دین 2
مسیر آموزشی

علم و دین 2

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo4.8/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

نگاه کنونی ما به جهان که محصول پيشرفت های حاصل از علم تجربی است ميتواند برداشت ما از گزارههای دينی را تحت تاثير قرار دهد و معانی جديدی به انها ببخشد و يا معانی سابق را تاييد محکمتری فراهم اورد. مسير الاهيات طبيعی هميشه راهی برای فهم ما از طبيعت به عنوان نشانه ای از امر ما فوق ان باز کرده است. از طرف ديگر شناخت صفات خداوند ميتواند نوری برای شناخت ما از جهان و ماهيت ان بتاباند، هدفی که دانشمندان علوم تجربی ان را از مسير ديگری ميپويند. در اين درس دو کتاب يکی با محوريت شناخت صفات خداوند با در نظر گرفتن ديدگاههای ما در مورد زمان و جهان و ديگری کتابی برای شناخت خداوند از مسير نشانه های طبيعی تدريس ميشود. اهم مباحث مطرح در اين درس عبارتند از: 1. (Metaphysical assumptions (modality, essence, property2. (Omnipotence (Actualism, paradox of stone, atemporality3. (Omniscience (de re or de dicto reading4. Free will and divine foreknowledge5. Divine timelessness and eternity6. Divine goodness and impeccability7. Cosmological argument for God8. Teleological arguments for God9. Moral Argument10.Natural signs and hiddenness of God   متأسفانه جلسه دوم ضبط نشده‌است.
دوره علم و دین 2 دوره‌ای با امتیاز نهایی 4.8 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 12 ساعت و 21 دقیقه می‌باشد که در مکتب خونه توسط ابراهیم آزادگان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک دارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره علم و دین 2 را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های بازارهای مالی سراسر اینترنت را در صفحه بازارهای مالی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی