اطلاعات دوره
ریاضیات سرطان
مسیر آموزشی

ریاضیات سرطان

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo2.5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

سرطان پدیده‌ای است که در آن رفتارهایی بسیار پیچیده، و حتی به ظاهر هوشمندانه، مشاهده می‌شود. یکی از مهم‌ترین امیدها برای حل مشکل سرطان، ریاضی‌دان‌هایی هستند که تلاش می‌کنند با شناخت هرچه بیش‌تر سرطان و رفتار آن، به مبارزه با این پدیده بپردازند. وزارت بهداشت آمریکا سالانه 32.3 میلیارد دلار برای پژوهش در حوزه سرطان سرمایه‌گذاری می‌کند و از آن مقدار در سال 2017 تنها مؤسسه سرطان آمریکا 5.389 میلیارد دلار بودجه پژوهشی داشته است.  خانه ریاضیات تهران برای آشنایی دانشجویان با کارهای صورت گرفته در این شاخه بین‌رشته‌ای، این همایش را با عنوان «ریاضیات سرطان» در تاریخ 30 شهریور 1396 برگزار کرده است.
دوره ریاضیات سرطان دوره‌ای با امتیاز نهایی 2.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط سید امیر مرعشی، محمد هادی فروغمند و ... مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره ریاضیات سرطان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های کسب و کار سراسر اینترنت را در صفحه کسب و کار در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی