اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش رسم نمودار داده‌ ها با کتابخانه Plotly در پایتون
مسیر آموزشی

آموزش رسم نمودار داده‌ ها با کتابخانه Plotly در پایتون

469,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 469,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:اهورا کشاورز4.7
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

یکی از گام‌های مهم در هر پروژه‌ای، تجزیه‌وتحلیل داده‌های خروجی است. زمانی که حجم داده‌ها بسیار زیاد باشد، انتخاب و استفاده از ابزارهای خاص به منظور ترسیم و تحلیل داده‌ها، از اهمیت بالایی برخوردار است. وجود این ابزارها، نمودارها و توابع به ما کمک می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن، رفتار داده را تحلیل کرده و به نتیجه‌گیری بپردازیم. استفاده از مصورسازی داده‌ها، آنالیز داده را راحت‌تر و قابل درک‌تر می‌کند. کتابخانه Plotly، یکی از ابزارهای مصورسازی داده‌ها است که امکان ترسیم انواع نمودارها را فراهم می‌کند.
دوره آموزش رسم نمودار داده‌ ها با کتابخانه Plotly در پایتون دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط اهورا کشاورز مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 469,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش رسم نمودار داده‌ ها با کتابخانه Plotly در پایتون را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی