اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مبانی و مقدمات میکروسکوپ نوری و عملکرد آن
مسیر آموزشی

آموزش مبانی و مقدمات میکروسکوپ نوری و عملکرد آن

599,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 599,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ساره شفیعی0
  • زمان:2 ساعت و 50 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

در ابتدای ایجاد و اختراع میکروسکوپ‌ها، از آن‌ها صرفا برای بزرگ‌نمایی و رویت اجسام و مواد بسیار کوچک استفاده می‌شد. با پیشرفت فناوری‌ها در این زمینه و توسعه انواع میکروسکوپ‌ها با قابلیت‌های منحصر به فرد، در حال حاضر از میکروسکوپ‌ها به‌ویژه از میکروسکوپ نوری برای شناسایی و بررسی‌های ریزساختاری مواد و در نهایت آنالیز مواد استفاده می‌شود. بهبود تصاویر و افزایش کنتراست فازی، از جمله کارکردهای میکروسکوپ‌های نوری است. این میکروسکوپ‌ها، علاوه بر ایفای نقش در آنالیز غیربازتابی، برای رویت فازهای سطحی، نقص‌های سطحی و ناخالصی‌ها استفاده می‌شوند. میکروسکوپ‌های نوری از طریق اصول مقیاس‌بندی سطحی در بزرگنمایی‌های مختلف، نیز امکان اندازه‌گیری ابعاد دانه را فراهم کرده‌اند. در این آموزش تلاش بر آن است تا مفاهیم اولیه میکروسکوپی، ساختار و اجزای میکروسکوپ و انواع آن توضیح داده شود. همچنین به عملکرد اپتیکی میکروسکوپ‌ها، انواع شیئی و چشمی میکروسکوپ و روش طراحی آن‌ها اشاره می‌شود. مخاطبان علاوه بر آشنایی با سیستم‌ها و روش‌های نورپردازی، با اپتومکانیک سیستم‌های میکروسکوپی و روش‌های افزایش تباین و قدرت تفکیک و با انواع میکروسکوپ‌ها و ساختار آن‌ها آشنا می‌شوند. در نهایت، انواع نمونه‌ها در میکروسکوپی، پردازش تصویرهای میکروسکوپی و پیشرفت‌های جدید در این زمینه ارائه خواهد شد.
دوره آموزش مبانی و مقدمات میکروسکوپ نوری و عملکرد آن دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 50 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ساره شفیعی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 599,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مبانی و مقدمات میکروسکوپ نوری و عملکرد آن را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی