اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش برنامه‌ ریزی بافت‌ های فرسوده و تاریخی شهری
مسیر آموزشی

آموزش برنامه‌ ریزی بافت‌ های فرسوده و تاریخی شهری

980,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 980,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

بافت فرسوده، شهری به عرصه‌هایی از محدوده قانونی شهر اطلاق می‌‍شود که به دلیل فرسودگی کالبدی و عدم برخورداری مناسب از زیرساخت‌های شهری آسیب پذیر است. عوامل منفی و نامطلوبی که این بخش از شهر را در بر می‌گیرد، نظم و سازمان فضایی شهر را بر هم زده و فرایند زوال آن‌ها را تسریع می‌کند؛ با برنامه‌ریزی مدون و دقیق در این بافت‌ها می‌توان ساماندهی بافت فرسوده و رسیدن به توسعه پایدار را میسر کرد. این آموزش در عین توصیفی بودن، به مطالب مهم و کلیدی بافت‌های فرسوده، مسائل و مشکلات آن‌ها و فرایند برنامه‌ریزی در بافت فرسوده می‌پردازد و به شما در جهت کسب توانایی برای ارائه برنامه‌ریزی مدون در بافت‌های فرسوده و تاریخی شهری کمک می‌کند. در ابتدا به مفاهیم پایه برنامه‌ریزی بافت‌های شهری، انواع بافت فرسوده، نظریه‌های مرتبط با آن، شیوه‌های مداخله در بافت فرسوده می‌پردازیم و در ادامه با تجربیات برنامه‌ریزی بافت فرسوده، معیارهای جهانی مداخله و فرایند برنامه‌ریزی و طراحی شهری در بافت‌های فرسوده آشنا می‌شویم.
دوره آموزش برنامه‌ ریزی بافت‌ های فرسوده و تاریخی شهری دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 4 ساعت و 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط الهه وجدانی طباطبایی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 980,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش برنامه‌ ریزی بافت‌ های فرسوده و تاریخی شهری را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی