اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش چاپ کتاب – فرایند آماده‌ سازی، اخذ مجوز و انتشار
مسیر آموزشی

آموزش چاپ کتاب – فرایند آماده‌ سازی، اخذ مجوز و انتشار

399,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 399,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

برای یادگیری مراحل اخذ مجوزهای چاپ کتاب و بهره‌مندی از امتیازات آن، باید قدم در مسیری بگذاریم که برای ما ناآشنا و بعضا سخت و غیر ممکن است؛ اما با هر هدفی که در ذهن دارید؛ به عنوان دانشجو برای رزومه دکتری، به عنوان یک محقق جهت رزومه کاری و شغلی و حتی با نگاه کسب درآمد، چاپ کتاب برای شما به منزله اعتبار است و مزایای مختلفی را نصیب شما می‌کند. ممکن است شما کتابی نداشته؛ اما توانایی ترجمه کتاب و انتشار آن را داشته باشید؛ بنابراین آشنایی با مراحل چاپ و انتشار کتاب ضروری و لازم است.
دوره آموزش چاپ کتاب – فرایند آماده‌ سازی، اخذ مجوز و انتشار دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 1 ساعت و 40 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط مسعود حبیبی نجفی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 399,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش چاپ کتاب – فرایند آماده‌ سازی، اخذ مجوز و انتشار را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی