اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش شبیه سازی سیستم های زیستی با SimBiology در متلب
مسیر آموزشی

آموزش شبیه سازی سیستم های زیستی با SimBiology در متلب

449,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 449,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آرین گلزاریان0
  • زمان:2 ساعت و 49 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

از اصلی‌ترین مبانی در پروسه تولید و کشف داروها، همین‌طور در طراحی درمان، مدل‌سازی و شبیه‌سازی سیستم‌های زیستی است. کمپانی‌های داروسازی و مراکز تحقیقاتی برای یافتن انواع روش‌های درمان و تولید داروهای موثر با شبیه‌سازی فارماکوکینتیک و فارکودینامیک بدن انسان به دنبال بهبود درمان‌های انجام شده‌اند تا علاوه بر افزایش طول عمر بیمار به درمان کامل بیماری دست یابند. در این آموزش انواع روش‌های مدل‌سازی ریاضیاتی و محاسباتی برای ساخت بیمار مجازی و پیاده‌سازی انواع روش‌های درمانی به صورت پروژه محور ارائه شده است.
دوره آموزش شبیه سازی سیستم های زیستی با SimBiology در متلب دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 49 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آرین گلزاریان مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 449,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش شبیه سازی سیستم های زیستی با SimBiology در متلب را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی