اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر آی سی دی ال ICDL ویژه کودکان
مسیر آموزشی

آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر آی سی دی ال ICDL ویژه کودکان

499,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: 499,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:ملیحه انصاری0
  • زمان:5 ساعت
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

همواره نیاز به یادگیری کار با رایانه در همه افراد احساس می‌­شود. کودکان و نوجوانان نیز از این قاعده مستثنی نیستند. زیرا در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و تغییر روش­‌های آموزش، برای آموزش در مدارس به این مهارت­‌ها نیاز دارند و همچنین با یادگیری ICDL در سطح مقدماتی، می­‌توانند در آینده با تکمیل این دانش و ارتقاء آن به سطح پیشرفته، از این دانش در جهت بهبود زندگی شخصی خود و همچنین ورود به بازار کار استفاده کنند. این آموزش متناسب با نیازها و علایق کودکان طراحی شده است تا بتوانند مفاهیم اولیه کامپیوتری و کار با نرم‌افزارهای کاربردی را در سطح ابتدایی بیاموزند و از آن بهره بگیرند. در این آموزش پس از آشنایی با سه نرم‌افزار Word ،Excel و Powerpoint، با مفاهیم و کلیات کامپیوتر آشنا می‌شویم. سپس به ویندوز ۱۰ می‌پردازیم و در ادامه نرم‌افزارهای آفیس را به صورت عمیق‌تر بررسی خواهیم کرد؛ در نهایت، اینترنت، قسمت‌های مختلف یک مرورگر و نحوه ارسال و دریافت ایمیل را یاد می‌گیریم.
دوره آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر آی سی دی ال ICDL ویژه کودکان دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 5 ساعت می‌باشد که در فرادرس توسط ملیحه انصاری مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 499,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مهارت های هفت گانه کامپیوتر آی سی دی ال ICDL ویژه کودکان را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی