اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی تقویم رومیزی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی تقویم رومیزی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

فتوشاپ یک نرم‌افزار حرفه‌ای و قدرتمند در زمینه ویرایش تصاویر و طراحی گرافیکی است که توسط شرکت Adobe Systems توسعه داده شده است. این نرم‌افزار ابزارهای متنوعی را برای ویرایش تصاویر، ایجاد افکت‌های ویژه، طراحی آرم، بروشور، پوستر، تقویم و سایر آثار گرافیکی فراهم می‌کند. یادگیری فتوشاپ با طراحی تقویم رومیزی مزایای زیادی دارد که در اینجا به آن اشاره‌هایی خواهیم داشت. این پروژه به کمک می‌کند تا مخاطب با ابزارها و تکنیک‌های مختلف فتوشاپ آشنا شود. طراحی تقویم رومیزی از ابتدایی‌ترین پروژه‌های گرافیکی است که می‌توان با آن شروع کرد و در عین حال، در مسیر طراحی با ابزارهای پیچیده‌تر این نرم‌افزار آشنا شد. همچنین، این پروژه امکان آزمون‌و‌خطا و به کارگیری خلاقیت در طراحی را به علاقه‌مندان می‌دهد و باعث بهبود مهارت‌های طراحی و ویرایش تصاویر می‌شود. در طول این آموزش با مفاهیم اصلی فتوشاپ مانند استفاده از لایه‌ها، فیلترها، افکت‌ها و ابزارهای مختلف آشنا می‌شویم. همچنین انجام یک پروژه کاربردی در خلال یادگیری، علاوه‌بر کسب مهارت، یک نمونه کار واقعی را نیز به علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه هدیه می‌کند که می‌توانند از آن در رزومه‌ خود استفاده کنند.
دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی تقویم رومیزی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 14 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط امیررضا نیک‌خواه مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش پروژه محور فتوشاپ – طراحی تقویم رومیزی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی