اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مقدماتی هک قانونمند CEH
مسیر آموزشی

آموزش مقدماتی هک قانونمند CEH

698,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 698,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:محمدعلی فردانی4.4
  • زمان:3 ساعت و 59 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

گام اول در این آموزش آشنایی هرچه بیشتر مهندسان و متخصصان فعال در حوزه امنیت سایبری با انواع حملات و آزمایش‌های گرایش نفوذ بوده که باعث تسلط بیشتر در شناخت روند حملات خواهد شد. در گام دوم سعی شده که مخاطبین با را با اصول و قواعد آزمایش‌های نفوذ و قوانین هکرهای اخلاق‌گرا آشنا نماید؛ به عبارتی دیگر سعی شده در این آموزش الفبای چگونگی یک آزمایش نفوذ (Penetration Test) کامل را بر روی هدف از قبل برنامه‌ریزی‌ شده خود پیاده‌سازی کرده و در انتها یک گزارش کامل ارائه کرده و مقدمه‌ای برای اجرای فرایند امن‌سازی در سازمان خود باشد. در نهایت پس از اتمام این آموزش شما توانایی شرکت در آزمون گواهینامه C|EH را داشته و به مهارت‌هایی که برای کشف آسیب‌پذیری‌ها و امن‌سازی سامانه‌ها، شبکه‌ها، برنامه‌ها، پایگاه‌های داده و داده‌های حیاتی از هکرهای مخرب نیاز دارید مجهز خواهید شد. CEH مکانی عالی برای شروع حرفه شما در امنیت سایبری است.
دوره آموزش مقدماتی هک قانونمند CEH دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 59 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط محمدعلی فردانی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 698,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مقدماتی هک قانونمند CEH را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی