اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت + مدل های کاربردی
مسیر آموزشی

آموزش کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت + مدل های کاربردی

790,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 790,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:فهیمه زارع4.2
  • زمان:3 ساعت و 16 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

تئوری تصمیم‌گیری یکی از شاخه‌های علم مدیریت و مهندسی صنایع است که به مطالعه فرایندهای انتخاب بهترین گزینه از بین چندین گزینه ممکن می‌پردازد. گاهی تصمیم‌گیرندگان، اطلاعات کامل و دقیقی ندارند و یا با عدم قطعیت مواجه هستند، این تئوری در چنین مواقعی به کمک آن‌ها می‌آید و شامل روش‌ها و مدل‌های مختلفی است که هر یک برای تحلیل و انتخاب بهترین تصمیم بر اساس معیارهای مختلف به کار می‌روند. اگر بخواهیم هدف اصلی این تئوری را معرفی کنیم، باید به بهبود کیفیت تصمیم‌گیری و کاهش ریسک‌های مرتبط با آن اشاره کنیم. در دنیای رقابتی امروز، بقای سازمان‌ها در گرو تصمیم‌گیری صحیح مدیران است و اشتباه در این امر، هزینه‌های گزافی در پی خواهد داشت. تصمیم‌گیری مدیران سازمان‌ها تحت تاثیر معیارهای کمی و کیفی گوناگونی که با یکدیگر در تعارض هستند، قرار می‌گیرد. در این آموزش، کلیات تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی و پس‌ از آن مقدمات ریاضی نظریه فازی در تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی بررسی می‌شود. در ادامه، الگوریتم‌های تکمیلی تصمیم‌گیری چندمعیاره فازی ارائه می‌شود و جهت درک بهتر مطالب، به بررسی مثال‌های عددی برای هر کدام از الگوریتم‌ها می‌پردازیم.
دوره آموزش کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت + مدل های کاربردی دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 3 ساعت و 16 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط فهیمه زارع مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 790,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش کاربرد تئوری تصمیم گیری در مدیریت + مدل های کاربردی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی