اطلاعات دوره
مبانی علوم شناختی
مسیر آموزشی

مبانی علوم شناختی

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo5/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

علوم شناختی که به طور ساده به صورت «پژوهش علمی دربارهٔ ذهن و مغز» تعریف می‌شود، شاخه‌ای میان‌رشته‌ای است که از رشته‌های مختلفی مانند روان‌شناسی، فلسفه ذهن، عصب‌شناسی، زبان‌شناسی، انسان‌شناسی، علوم رایانه و هوش مصنوعی تشکیل شده است. این علم به بررسی ماهیت فعالیت‌های ذهنی مانند تفکر، طبقه‌بندی و فرایندهای که انجام این فعالیتها را ممکن می‌کند می‌پردازد. به صورت مشخص تر از جمله اهداف اصلی این رشته پژوهش در زمینه بینایی، تفکر و استدلال کردن، حافظه، توجه، یادگیری، و مباحثی مربوط به زبان می‌باشد. علوم اعصاب شناختی به بررسی نحوه اجرای پردازشهای شناختی در مغز می‌پردازد. چهار فصل اول این دوره توسط دکتر جواد حاتمی، چهار فصل دوم توسط دکتر مجید نیلی احمدآبادی و چهار فصل آخر توسط دکتر هادی مرادی ارائه شده است.
دوره مبانی علوم شناختی دوره‌ای با امتیاز نهایی 5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 15 ساعت می‌باشد که در مکتب خونه توسط جمعی از اساتید مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره مبانی علوم شناختی را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های توسعه فردی سراسر اینترنت را در صفحه توسعه فردی در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

تجربه فراگیران

کاربر مکتب‌خونه

سلام عالی هستید سپاس از شما

کاربر مکتب‌خونه

دروود بر هستی...دروود بر شما . .بسیار عالی.. ضمن عرض سلام وادب. . . مفتخرم به هم ارتعاااش شدن با مدار وفرکانس کلامتاندر جهت رشد وتکامل حضور آگاهانه د لحظه در مسیر راه هدایت الهی..

محمد صادق

بی نهایت تشکر

پریسا

دوره بسیار مفیدی بود. تشکر میکنم بابت اطلاعات بسیار خوبی که در اختیارمون قرار دادید و دوره جامعی که تدارک دیدید. فقط به نظرم در بعضی جلسات کیفیت فیلم برداری میتونست بهتر باشه (بخصوص در جلسات استاد مرادی این قضیه بیشتر به چشم میخورد که فوکوس به جای اینکه روی بورد باشه روی استاد بود). با این حال بسیار سپاسگزارم بابت زحماتی که کشیدید.

زهرا

سلام بنده هنوز این دوره رو کامل ندیدم ولی تا همینجایی که دیدم خیلی خوب بود و خیلی ممنونم از تیم مکتب خونه و اساتید محترمی که دانش شون رو در اختیار ما گذاشتن لطفا باز هم در رابطه با علوم شناختی دوره ی رایگان بذارید

نمایش بیشتر

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی