اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش افزایش بهره وری در مطالعه – مهارت های یادگیری بهتر و سریعتر
مسیر آموزشی

آموزش افزایش بهره وری در مطالعه – مهارت های یادگیری بهتر و سریعتر

690,000 تومان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo1.5/5
وضعیت قیمت: 690,000 تومان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان
  • نظرات :0 نظر0
  • آموزشگاه:فرادرس3.8
  • مدرس:آذین مرادی0
  • زمان:2 ساعت و 44 دقیقه
  • مدرک:ندارد
  • توضیحات:دارد

توضیحات

منظور از بهره‌وری در مطالعه میزان کارآمدی فعالیت مطالعاتی است. اینکه تعداد صفحاتی که یک فرد می‌خواند چقدر است و نحوه استفاده او از زمان و انرژی در طول مطالعه چگونه است. در موارد بسیاری شاهد هستیم که دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر افرادی که مطالعه می‌کنند، با سنین و اهداف متفاوت، علی‌رغم صرف زمان برای مطالعه نمی‌توانند به خروجی مد نظر خود دست یابند. یادگیری تکنیک‌های افزایش بهره‌وری مطالعه برای افرادی مانند دانش‌آموزان و دانشجویان که بخش اعظمی از زمان خود را صرف مطالعه می‌کنند، می‌تواند با بالا بردن قدرت درک محتوا، موجب صرفه‌جویی در زمان شود. در این آموزش به مفاهیمی مانند اصول مطالعه صحیح در جهت بهره‌وری هر چه بیشتر از ابتدایی‌ترین مراحل آن، استراتژی‌های مدیریت فردی، مدیریت زمان و استرس و یادداشت‌برداری پرداخته می‌شود. در ادامه روش‌های متداول مطالعه و مقابله با اضطراب تحصیلی بررسی می‌شود.
دوره آموزش افزایش بهره وری در مطالعه – مهارت های یادگیری بهتر و سریعتر دوره‌ای با امتیاز نهایی 1.5 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 2 ساعت و 44 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط آذین مرادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور 690,000 تومان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش افزایش بهره وری در مطالعه – مهارت های یادگیری بهتر و سریعتر را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی