اطلاعات دوره
مسیر یادگیری اختصاصی برای تو !
آموزش مربیگری مهدکودک – مهارت قصه گویی (رایگان)
مسیر آموزشی

آموزش مربیگری مهدکودک – مهارت قصه گویی (رایگان)

رایگان

بررسی کامل دوره

ranking course dorebin logo3/5
وضعیت قیمت: رایگان
بالاتر از انتظار
منصفانه
ارزان

توضیحات

منظور از تربیت مربی پیش دبستان، تربیت نیروی انسانی کارآمد، ماهر و متخصص در زمینه تعامل با کودکان در سنین قبل از دبستان است تا با فراهم کردن شرایط محیطی مناسب، زمینه رشد و شکوفائی توانایی‌ها و بهره‌بردن از ظرفیت‌های کودکان را امکان‌پذیر سازد. این مربیان باید قادر به شناخت توانایی‌های کودکان در ابعاد مختلف جسمی، شناختی، روانی، حرکتی، عاطفی، اجتماعی و زبانی باشند، اهداف و برنامه‌های آموزشی دردوره قبل از دبستان را بشناسند و در کار کردن با کودکان و آموزش آن‌ها مهارت کافی داشته باشند؛ تا درنهایت کودک خودشکوفا و خلاق و مستقل برای ورود به جامعه بزرگتر آماده کنند. در ۷ سال اول زندگی، کودکان مهم‌ترین دوران آموزشی را پشت سر می‌گذارند. در این دوران اولین تجربه‌های زندگی با محیط اجتماعی و آموزشی اتفاق می‌افتد؛ لذا داشتن نگاه علمی و عملی به موضوع آموزش می‌تواند مسیر یادگیری را برای کودک و مربی شیرین و تسهیل کند. در این آموزش، با شناخت ویژگی‌های رشدی کودکان و راه‌های طراحی فعالیت، با نحوه اجرای طرح درس آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم چگونه مفاهیم را به صورت درهم‌تنیده و با کمک وسایل ساده آموزشی، به کودکان بیاموزیم. در مورد راه‌کارهای اساس تسهیل‌گری کودک صحبت می‌کنیم.
دوره آموزش مربیگری مهدکودک – مهارت قصه گویی (رایگان) دوره‌ای با امتیاز نهایی 3 می‌باشد و توسط دوره بین که موتور جستجوی بهترین دوره‌ های آموزشی می‌باشد، تحلیل، بررسی و امتیازدهی شده است. مدت زمان این دوره 29 دقیقه می‌باشد که در فرادرس توسط ویدا کمالی دولت آبادی مدرس این دوره ارائه شده است. قابل توجه است که این دوره مدرک ندارد و دوره مذکور رایگان می‌باشد.
همچنین می‌توانید با کلیک بر روی دکمه شروع یادگیری به آموزشگاه ارائه‌دهنده متصل شوید و دوره آموزش مربیگری مهدکودک – مهارت قصه گویی (رایگان) را تهیه نمایید.
علاوه بر این، شما عزیزان می‌توانید همه دوره‌های مشخص نشده سراسر اینترنت را در صفحه مشخص نشده در دوره‌بین مشاهده، مقایسه و بهترین دوره از نظر کیفیت و قیمت را به آسانی انتخاب نمایید.

نمایش بیشتر

نظرات فراگیران

دوره‌های مشابه

مطالب دوست‌داشتنی